اعتبار پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کاهش نخواهد یافت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاهی استان البرز به تنهایی 3 درصد کل مقالات دانشگاه آزاد اسلامی را تولید می کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد کرج، دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از آزمایشگاه ها و نمایشگاه محصولات تجاری شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرد.

دکتر رنجبر با استناد به آماری که توسط پایگاه اسکوپوس منتشر شده است، گفت: داده های این پایگاه نشان می دهد دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به تنهایی 3 درصد کل مقالات ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی را تولید می کند.

وی با افتخارآمیز توصیف کردن این آمار خاطر نشان کرد: وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حال حاضر رضایت بخش است و پیگیری های لازم برای حل برخی مشکلات فنی و ایجاد دسترسی این واحد به پایگاه اسکوپوس در حال انجام است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای 18 طرح پژوهشی در باشگاه پژوهشگران جوان واحد کرج گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش محور است و بر این اساس اعتبار پژوهشی در ردیف بودجه های دانشگاهی کاهش نخواهد یافت.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تصریح کرد: واحد کرج به دنبال مرجعیت علمی منطقه است و با حفظ جایگاه پژوهشی و افزایش تولیدات علمی خود اعم از مقالات و طرح های پژوهشی این امکان دور از دسترس نیست.

کد خبر: 960713

وب گردی

وب گردی