دانشگاه آزاد نجف‌آباد در بیش از صد رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در سال جدید تحصیلی پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه با 106رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد است.

به گزارش ایسکانیوز، واحد نجف‌آباد به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در مرکز کشور با داشتن 10دانشکده مصوب و برخورداری از زیرساخت‌های آموزشی پژوهشی پیشرفته و استاندارد، استادان و اعضای هیات علمی توانمند، بویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی پذیرای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در 106 رشته گرایش در گروه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی است.

این دانشگاه در زمینی به مساحت 1277 هکتار واقع شده و بیش از 300هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را در 65 مجموعه ساختمانی دارد.

برخورداری از حدود 95 کارگاه آموزشى و تکنولوژی و ۱۴۱ آزمایشگاه فنى و ارائه بیش از دو هزار گروه ساعت کارگاه آموزشى در هفته براى دانشجویان و فراهم کردن زمینه انجام طرح‌هاى تحقیقاتى در مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌هاى این دانشگاه، فقط بخشى از سرویس‌ها و فعالیت‌هایی است که به دانشجویان ارایه داده می‌شود.

وجود دستگاه‌هاى پیشرفته CNC، جوشکارى، TIG، MIG، MAG و تکنولوژى جوش زیرپودرى، دستگاه‌هاى آنالیز پیشرفته موادXRD ICP، SEM، BET، STA و کوانتومتر دستگاه کشش فشار انیورسال، کوره‌هاى الکتریکى و القائى ذوب و عملیات حرارتى فلزات، بخشى از امکانات کارگاهى و آزمایشگاهى در اختیار دانشجویان است که با وجود چنین ابزار و فناورى هایى، دانشجویان و استادان واحد قادرند مطابق با استانداردهاى کشورهاى پیشرفته به انجام تحقیق و پژوهش مبادرت بورزند.

بزرگ‌ترین کتابخانه‌هاى غرب آسیا

کتابخانه یادگار امام خمینی (ره) یکى از بزرگ‌ترین کتابخانه‌هاى غرب آسیا به حساب مى‌آید که رویکرد اصلی اداره امور کتابخانه‌های دانشگاه، توسعه و گسترش سیستم نرم افزاری و مکانیزه کردن امور کتابخانه هاست. در این راستا همه منابع کتابخانه‌ ای دانشگاه از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه در دسترس دانشجویان و اعضاى هیات علمی قرار می‌گیرد.

در بخش اداره کتابخانه‌ها دانشگاه مجموعاً بیش از ۳۲۰ هزار جلد کتاب، پایان نامه کارشناسى ارشد و دکترى حرفه‌اى و ۷۰۰ عنوان مجله و ژورنال‌هاى داخلى و خارجى وجود دارد که آن را به یکى از غنى‌ترین دانشگاه‌ها از نظر منابع چاپى و مکتوب در نوع خود تبدیل می‌سازد.

امکانات ورزشى دانشگاه آزاد اسلامى نجف آباد

واحد نجف‌آباد با در اختیار داشتن دو مجموعه ورزشی به نام‌های پوریای ولی وتختی شامل سالن‌های ورزشی، بدنسازى، کاراته، ژیمناستیک، کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی می‌ز، زورخانه، شطرنج، هندبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، جودو، تکواندو، استخرسرپوشیده، زمین چمن و زمین‌های ورزشی روباز مانند فوتبال، دو و میدانی، بسکتبال، والیبال و فوتسال یکى از بهترین مجموعه هاى ورزشى را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

برخی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

واحد نجف آباد با ثبت بیش از ۱۳۰۰ اختراع توسط استادان و دانشجویان در مجامع علمى و کسب مدال طلاى جشنواره اختراعات جهانى کره جنوبى در کلاس مهندسى جزو برترین واحدهای دانشگاهی در زمینه علمی است که طراحى و ساخت روبات عمود پرواز بدون سرنشین جهت ثبت تخلفات رانندگى را در کارنامه خود دارد.

جایزه ویژه فدراسیون بین المللى مخترعین جشنواره اختراعات کره جنوبى براى دستگاه استخراج محصولات غذایى از زباله شرکت‌هاى تولیدکننده آبمیوه، مدال طلاى بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللى اختراعات و ابداعات مالزى، مدال نقره نمایشگاه بین المللى اختراعات و ابتکارات نورنبرگ آلمان، مدال طلاى ویژه نمایشگاه اختراعات ژنو. مدال نقره بیست و نهمین دوره مسابقات و نمایشگاه اختراعات و نو آورى هاى وزارت علوم انگلستان، مقام اول پنجمین دوره مسابقات طراحى بتن سبک سازه اى و لوح افتخار مسابقات ساخت هواپیماى بدون سرنشین از دیگر افتخارات این واحد دانشگاه است.

کد خبر: 960714

وب گردی

وب گردی