آخرین جزئیات کارگروه  تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آخرین جزئیات کارگروهای تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز برگزارشد، گفت: یک همایش کشوری را در نیمه دوم مردادماه برای اعلام فعالیت رسمی و ارائه فعالیت هایمان به جامعه برگزارخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از روزهای اولیه مهرماه نیز همه بخش‌ها و کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، سلسله نشست‌ها و تبلیغات میدانی خود راآغاز خواهند کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاه نمایی و شبهاتی که رسانه های کشورهای معاند علیه جمهوری اسلامی وارد می کنند در مقطع تاریخی حساسی قرار گرفته ایم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا اقدامات مان در ستاد، در مقطع تاریخی حساس کنونی، پاسخ محکمی به شیطنت های آمریکای جهانخوار و کسانی که با سیاه نمایی دنبال زیر سوال بردن کارآمدی نظام دینی هستند، خواهد بود.

وی یادآورشد: اگر آمریکا ادعای براندازی نظام در 40سالگی انقلاب را دارد در مواجهه با آن، در برنامه ها و اقدامات خود در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بصیرت افزایی و معرفت بخشی به اقشار مختلف را در دستور کار داریم .

لطفی با اشاره به سه محوری که در برنامه های ستاد در دستور کار قرار دارد، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب، تببین کارنامه 40ساله نظام برآمده از جمهوری اسلامی به عنوان یک ضرورت و همچنین شناسایی، احصا و پاسخگویی به همه شبهاتی که مطرح بوده و در قالب کارگروه ها به آن پاسخ خواهیم گفت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: اولین جلسه ستاد در آبان ماه 96در دبیرخانه مجلس خبرگان باحضور مقاماتی از سه قوه، مقامات حوزوی، شخصیت های حقیقی و حقوقی و مقامات کشوری و لشگری برگزارشد. در این جلسه بنا شد ستاد مرکزی شورای سیاستگذاری داشته باشیم و یک ستاد اجرایی در قالب کارگروه های تخصصی داشته باشیم.

وی گفت: دومین نشست در آبانماه سال گذشته باهمان ترکیب اعضا تشکیل شد و در آن پیش نویس آیین نامه ابلاغ شد. بعد از آن نیز جلسه ای در بهمن ماه در شورای نگهبان تشکیل شد که اولین اقدام براساس نتایج این جلسه، تشکیل ستاد استانی بود.

لطفی بیان کرد: ریاست ستادهای استانی به عهده نمایندگان ولی فقیه در استان‌هاست، استانداران و ساید مدیران کل استانها در این ستاد عضوند. 21کارگروه نیز در ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب داریم که همه ارگانها، نهادها، ستادها و همچنین تشکل های مردمی مرتبط باموضوع عضو این کارگروهها خواهند بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: فجر 96تا 97 را باید به عنوان سالگرد انقلاب ببینیم که خرو جی آن تجدید بیعت مردم با آرمانهای انقلاب باحضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در دهه فجر خواهد بود.

منبع: فارس

302

کد خبر: 960783

وب گردی

وب گردی