مرگ عابران پیاده در سرعت بی امان  خودرو ها

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس پایتخت گفت : بررسی‌های انجام شده درباره تصادفات رانندگی نشان می‌دهد با افزایش سرعت خودرو از 30 به 50 کیلومتر در ساعت، احتمال فوت عابر پیاده در صورت برخورد با چنین خودرویی 8 برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس پایتخت با بیان اینکه عابران پیاده 48 درصد از متوفیان تصادفات شهر تهران را در سال گذشته تشکیل داده‌اند به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی توجه ویژه‌ای به عابران پیاده در حال عبور از عرض معابر داشته باشند.

سرهنگ مسعود جبارزاده گفت: بررسی‌های انجام شده درباره تصادفات رانندگی نشان می‌دهد با افزایش سرعت خودرو از 30 به 50 کیلومتر در ساعت، احتمال فوت عابر پیاده در صورت برخورد با چنین خودرویی 8 برابر افزایش می‌یابد.

جبارزاده افزود : با توجه به اینکه عابران پیاده 48 درصد از متوفیان تصادفات شهر تهران را در سال گذشته تشکیل داده‌اند، به رانندگان اکیداً توصیه می‌شود در مسیرهای درون‌ شهری به‌ ویژه نواحی پر ازدحام مانند محورهای اطراف مرکز خرید با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و توجه ویژه‌ای به عابران پیاده در حال عبور از عرض معابر داشته باشند.

700

کد خبر: 960796

وب گردی

وب گردی