مرد شیشه ای  در پارک فدک به پلیس حمله کرد

پلیس مرد جوانی را که با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شده و به نظر می‌رسید که ماده مخدر شیشه مصرف کرده بود، زمین‌گیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز از تسنیم ساعت 2:30 بامداد 15 تیر ماه جاری مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی که قصد حمله به مأموران را داشته با شلیک مأمور انتظامی در خیابان نارمک، خیابان امامی، حوالی پارک فدک جان باخته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد مرد 35 ساله شامگاه 14 تیر درحالیکه حالت عادی نداشته و به نظر می‌رسید که ماده مخدر شیشه مصرف کرده با گشت کلانتری درگیر و با قدرت‌نمایی در پارک به سمت مأموران کلانتری حمله‌ور شده بود.

تحقیقات تکمیلی نشان داد این فرد با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ کرده که مأموران انتظامی برای خلع سلاح وی دست به کار شده و اقدام به شلیک تیر هوایی کرده بودند اما این فرد تسلیم نشده و قصد مضروب کردن مأموران را داشت که در نهایت با شلیک یکی از مأموران انتظامی زمین‌گیر شد اما به علت شدت جراحات وارده جان باخت همچنین مقداری ماده مخدر شیشه و پایپ نیز از وسایل همراه این فرد کشف و ضبط شد.

در نهایت جسد این فرد با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر: 960815

وب گردی

وب گردی