کرانچار: در گروه سختی قرار داریم

سرمربی تیم فوتبال المپیک کشورمان اعتقاد دارد که تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکردی خوبی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک درباره روند آماده‌سازی تیم ملی اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال المپیک با انگیزه و شاداب تمرینات خود را برگزار می‌کنند تا در مصاف با حریفان خود در جاکارتا آماده باشند. وضعیت ملی‌پوشان مطلوب بوده و بازیکنانی که در اردو حضور دارند، طبق برنامه‌های کادر فنی پیش می‌روند.

وی درباره حضور بازیکنانی که در این اردو شرکت نداشتند گفت: با هماهنگی مدیر تیم، اجازه دادیم تا بازیکنان تیم تراکتورسازی در کمپ تمرینی تیم خود حضور داشته باشند و در اردوی نهایی که متصل به اعزام است، به بازیکنان ملحق شوند.

سرمربی تیم فوتبال المپیک درباره دیدار مقابل عرابستان خاطرنشان کرد: عربستان همیشه تیم ملی خوبی را در اختیار داشته و قطعاً تیم با کیفیتی است. رقابت اول در هر تورنمنتی سخت بوده و بدون شک با توجه به اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه‌ای که برگزار خواهیم کرد، با آمادگی مقابل این تیم به میدان مسابقه می‌رویم. گروه ما بسیار سخت است. به غیر از عربستان، کره شمالی و میانمار تیم‌هایی هستند که مقابل آنها بازی راحتی نداریم. باید تیم را آماده و مهیا کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته و نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم.

کرانچار عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 را بسیار مطلوب و راضی کننده دانست و گفت: تیم ملی ایران در 2018 بهتر از 2014 در برزیل حاضر شد و بهترین نتیجه‌ای را که می‌توانست گرفت. نتیجه‌ای که مقابل مراکش و پرتغال داشتیم، بسیار راضی‌کننده و عالی بود. به لحاظ بازیسازی و کیفیت، خوب ظاهر شدیم. در بازی مقابل پرتغال گام رو به جلویی برداشتیم و متأسفانه نتوانستیم از یکسری ضعف‌های این تیم استفاده کنیم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم، اما همه هواداران و مسئولان از بازی تیم ملی فوتبال ایران راضی بودند، چرا که بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشتند.

وی در پایان در خصوص حمایت فدراسیون فوتبال از تیم فوتبال المپیک اظهار داشت: خوشبختانه حمایت بالا و مطلوب مسئولان فدراسیون از این تیم، باعث شده تا با انگیزه و تلاش بالا خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. مانند همیشه نیازمند بالاترین حمایت از سوی فدراسیون فوتبال هستیم که مطمئنم مجموعه فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه از ما حمایت می‌کنند.

606

کد خبر: 960847

وب گردی

وب گردی