دومین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتالی برگزار می‌شود

دومین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتالی، آذرماه سال جاری در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما، پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از پوستر دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتالی رونمایی شد.

داوود نعمتی انارکی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صدا و سیما نیز در خصوص این کنفرانس گفت: دانشگاه صدا و سیما به دلیل برخورداری از دانشکده های تولید، فنی و ارتباطات، ظرفیت های ویژه ای در حوزه های فنی، هنری و علوم انسانی برای ورود به موضوع بازی های دیجیتالی دارد. بنابراین میزبان خوبی برای برگزاری این کنفرانس بین المللی می تواند باشد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صدا و سیما افزود: اعضای کمیته علمی و داوری این کنفرانس را استادان برتر حوزه های بازی های دیجیتالی از دانشگاه های داخلی و خارجی تشکیل می دهند. همچنین با مشارکت دانشگاه صدا و سیما و بیناد ملی بازی های رایانه ای، کارگروه ویژه ای برای نظارت، هدایت، مدیریت و حسن اجرای روند برگزاری کنفرانس تشکیل و فعال شده است.

مهلت نهایی ارسال مقالات تا تاریخ 20 مهرماه است و علاقه مندان، استادان و پژوهشگران این عرصه می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر به سایت کنفرانس به آدرس www.dgrconf.com مراجعه کنند.

گفتنی است دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، یکی از مراکز علمی فعال کشور در حوزه بازی‌های دیجیتال است که با تمرکز خاص بر بعد فنی، انسانی و هنر به عنوان یک دانشگاه تخصصی در زمینه رسانه در کشور شناخته می‌شود. این دانشگاه ضمن اینکه از ظرفیت‌های مهم و کافی برای برگزاری یک رویداد علمی در حوزه بازی‌های دیجیتال برخوردار است، از بعد علمی همراستا با آخرین گرایش‌های مطالعاتی این حوزه در حرکت است.

کد خبر: 960851

وب گردی

وب گردی