سرپرست معاونت های اداری و پژوهشی دانشگاه آزاد دهاقان منصوب شدند

طی احکامی از طرف دکتر سید حسن حجازی، سرپرست واحد دهاقان، پیمان داوری و بابک بهفروز به سمت سرپرست موقت حوزه معاونت اداری مالی و مدیر پژوهش و فناوری انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، متن احکام به این شرح است:

جناب آقای مهندس پیمان داوری

احتراما بنا به موافقت و صدور مجوز توسط دبیر محترم هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به موجب این حکم برای مدت سه ماه به‌عنوان سرپرست موقت حوزه معاونت اداری و مالی واحد دهاقان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

جناب آقای مهندس بابک بهفروز

احتراما نظر به بررسی‌های انجام گرفته و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت یک‌ سال به عنوان مدیر پژوهش و فناوری واحد منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند سبحان، رعایت قوانین و مقررات مربوطه و به کارگیری قابلیت‌های خود و سایر همکاران، در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش موفق باشید.

دکتر سیدحسن حجازی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان

شایان ذکر است مهندس پیمان داوری عضو هیأت علمی گروه عمران واحد، دانشجوی ترم آخر دکترای عمران سازه می‌باشد که دارای سه مقاله علمی پژوهشی و در 33 پروژه مختلف وظیفه محاسبه، نظارت، ریاست، عضویت و یا مدیریت را به عهده داشته است و مهندس بابک بهفروز عضو هیأت علمی گروه عمران و دانشجوی ترم آخر دکترای عمران سازه می‌باشد که 14 مقاله علمی پژوهشی را در کارنامه خود دارد و در 7 پروژه، وظیفه نظارت، همکاری، ریاست و یا عضویت را به عهده داشته است.

کد خبر: 960863

وب گردی

وب گردی