ناراحتی شفر در تمرین/ حضور دکترِ نازنازی در کمپ!

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال با ناراحتی در تمرین امروز (دوشنبه) تیمش حاضر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 10:30 در زمین چمن مجموعه نوبنیاد برگزار شد.

* قرار بود استقلالی‌ها امروز برای برپایی اردوی 10 روزه راهی ترکیه شوند اما به دلیل تهیه نشدن بلیت، فعلاً اردو لغو شده است.

* وینفرد شفر، سرمربی استقلال با ناراحتی در محل تمرین حضور داشت. سرمربی استقلال به دلیل جدایی احتمالی امید ابراهیمی و همچنین عدم برگزاری اردو با ناراحتی در محل تمرین حاضر بود.

* محسن کریمی، بازیکن استقلال که فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت و مورد استقبال وینفرد شفر و بازیکنان قرار گرفت. سرمربی استقلال به شوخی به کریمی گفت که کمی بدود تا میزان آمادگی‌اش را نشان دهد!

*‌ استقلال به مانند روزهای گذشته نصفه و نیمه تمرین کرد. چهار بازیکن ملی‌پوش این تیم در جام جهانی 2018 (امید ابراهیمی، رزوبه چشمی،‌ سیدمجید حسینی و پژمان منتظری) به همراه سرور چپارف و مامه تیام و همچنین مصدومانی چون مرتضی آقاخان و میثم تیموری در تمرین امروز حضور نداشتند.

* تمرین با صحبت‌های وینفرد شفر آغاز شد و پس از آن بازیکنان زیر نظر میگوئل کولی، دستیار جامائیکایی شفر به کار با توپ پرداختند.

*‌ دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال در کنار زمین حضور داشت و با وریا غفوری روبوسی کرد. غفوری با شوخی به پزشک استقلال گفت: فکر می‌کردیم ما ناز داریم اما تو بیشتر از من ناز داشتی!

* کیفیت چمن محل تمرین استقلال خوب نبود. پستی بلندی‌های زیادی روی چمن دیده می‌شد و توپ به سختی به حرکت در می‌آمد.

* افرادی که کنار زمین حضور داشتند درباره وضعیت استقلال صحبت می‌کردند و اینکه چرا باشگاه به جای اینکه تیم محکمی برای فصل آینده ببندد نتوانست این کار را انجام بدهد و حتی بازیکنی چون امید ابراهیمی در دقیقه 90 اعلام کرد قصد جدایی دارد.

*‌ بازیکنان پس از پاسکاری با توپ به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* بعد از گذشت دقایقی از آغاز تمرین وینفرد شفر راهی رختکن شد تا با تلفن همراهش صحبت کند.

604

کد خبر: 960919

وب گردی

وب گردی