صاحبان صنعت خواهان جذب دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین هستند

دکتر موسی خانی از ارائه یک پلت‌فرم ربات های صنعتی در بخش آموزش در مسابقات جهانی ربوکاپ خبر داد که در مرحله تجاری‌سازی است.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از بحث های محوری در واحد قزوین، توسعه شرکت های دانش بنیان است، گفت: ما اکنون در دوره چهارم شتابدهی شرکت های دانش بنیان هستیم. در حال حاضر 8 شرکت دانش بنیان در مرحله سرمایه گذاری برای کار مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین قرار دارند.

وی با بیان اینکه با توسعه شرکت های دانش بنیان، حمایت از جوانان مستعد و توانمند نیز صورت می گیرد، گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان واحد قزوین در حوزه بازی‌سازی فعالیت های خوبی انجام داده و در مرحله ورود به بازار است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: یکی دیگر از شرکت ها پروژه جدیدی مربوط به میدان نقش جهان اصفهان برای تصاویر سه‌بعدی تحویل گرفته که در مرحله اجراست.

دکتر موسی خانی با اشاره به برنامه های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه 2018 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و با حضور تیم هایی از کشورهای آسیایی، روسیه و استرالیا در جزیره کیش در آذرماه برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این رویداد، تلاشی در جهت پیشبرد هوش مصنوعی و تحقق اهداف دانشگاه نسل چهارم صورت گیرد.

دکتر موسی‌خانی خاطرنشان کرد: سی و سومین اجلاس عمومی آسایهل نیز در سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر اینکه این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیلان متخصص تحویل جامعه و صنعت می دهد، گفت: مهندسان حرفه‌ای که دانش مهندسی را پیاده‌سازی می کنند، از این واحد فارغ‌التحصیل می شوند و صاحبان صنعت خواهان جذب این دانش‌آموختگان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در یک نظام آموزشی متخصص، نیروهایی کارآمد تحویل جامعه دهیم. رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تربیت نیروهای متخصص و حرفه‌ای است و ما به عنوان امانتداران مردم وظیفه داریم که این موضوع را به نحو شایسته انجام دهیم.

ارتقای تولید ربات های صنعتی در کشور با تجاری سازی پلت‌فرم ربات های صنعتی واحد قزوین

دکترموسی خانی با اشاره به مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا گفت: واحد قزوین در این دوره یک پلت‌فرم ربات های صنعتی ارائه داد که در مرحله تجاری‌سازی است. تلاش می کنیم با ارائه این پلت‌فرم، این موضوع را به صورت آزمایشی و تحقیقاتی دنبال کنیم. در صورت عملیاتی شدن، گام مهمی در زمینه شرکت های ربات‌ساز در ایران و تولید ربات های صنعتی برداشته می شود.

202

کد خبر: 960985

وب گردی

وب گردی