توسعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج مبتنی بر نیاز شهرستان دشتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی)گفت: »در تلاش هستیم رشته‌هایی را که مبتنی بر نیاز شهرستان دشتی است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) راه اندازی کنیم. «

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اشکان معصومی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) به لحاظ توسعه فضای آموزشی و پژوهشی از پتانسیل و توانمندی‌های خوبی برخوردار است و زمینه‌های مشترک همکاری با اداره آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه های مختلف وجود دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) افزود: موفقیت های کسب شده توسط مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی در زمینه مسایل آموزشی و درخشش چشمگیر دانش آموزان این منطقه در کسب رتبه های برتر کنکور قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: بایدنهالی متناسب با کارآفرینی در دانشگاه بکاریم تا دانشجو بلافاصله پس از پایان تحصیلات جذب بازار کار شود.

معصومی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی بزودی مدارس سما (وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی ) در مقاطع مختلف در خورموج راه اندازی نماییم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز در این دیدار اظهار داشت : آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در تعلیم و پرورش فکری، علمی و فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه دارند.

احمد طیبیان مجرد با استقبال از تعامل این مدیریت با دانشگاه آزاد اسلامی خورموج(دشتی) ، افزود: خود را وامدار دانشگاه آزاد اسلامی می دانیم و امیدواریم زمینه‌های مناسب در راستای مهارت آموزی، کارگاه های آموزشی، بازدید از آزمایشگاه ها و امکانات آموزشی و فرهنگی دانشگاه برای پیشرفت علمی و پژوهشی قشر دانش آموزی به وجود آید.

وی اضافه کرد: تاسیس و گسترش مدارس غیر انتفاعی در سالهای اخیر در این شهرستان رشد قابل قبولی داشته است،به طوری که فقط در سال گذشته تعداد 8 مدرسه غیر انتفاعی در سطح شهرستان راه اندازی شده است و ما امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه ورود کند.

کد خبر: 960996

وب گردی

وب گردی