یک روز شاد رنگی برای کودکان

"یک روز شاد رنگی" عنوان ویژه برنامه تفریحی و آموزشی تابستانی برای کودکان 6 تا 9 ساله است که هرهفته در پارک آموزش کتاب و کودک واقع در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز در این ویژه برنامه تابستانی با هدف غنی سازی ایام فراغت کودکان، با روش ها و شیوه های جذاب هم چون قصه گویی، نقاشی، بازی و سرگرمی، مفاهیم و کاربردهای نظم، وقت شناسی و انضباط به آنان آموزش داده می شود.

بر اساس این گزارش برنامه یک روز شاد رنگی همراه با آموزش مهارت هایی همچون پرتاپ توپ در سبد، تمرینات حفظ تعادل، راه رفتن مارپیچ بین وسایل و بازی های شمارشی مانند منچ و مارپله است که با حضور کارشناسان برنامه ارائه می شود.

این گزارش می افزاید: کارشناسان برنامه خانم ها کربلایی، علیمرادی و شیر محمدی هر هفته در روز های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در پارک آموزش کتاب و کودک خانه فرهنگ امام علی(ع) ویژه برنامه یک روز شاد رنگی را همراه با کودکان اجرا می کنند.

علاقمندان برای برای حضور و استفاده از این برنامه می توانند به خانه فرهنگ امام علی (ع) به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی مراجعه و برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66785040 تماس بگیرند.

700

کد خبر: 961036

وب گردی

وب گردی