جلسه ی شورای دانشجویی تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد استان لرستان برگزار شد

جلسه شورای دانشجویی تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد خرم آباد، دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در این جلسه گفت: دانشجویان و به طور ویژه فعالان دانشجویی در تشکل ها و بسیج باید الگو بوده و به گونه ای عمل کنند که در جذب دیگران مؤثر باشند.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کرده اند، دانشجو باید مطالبه گر باشد و در این امر تعارف را کنار بگذارد، البته در کنار آن باید رضای خدا و وجدان را سرلوحه عملکرد خود قرار دهد تا بتواند در راه اعتلای دانشگاه و اهداف بلند آن گام بردارد.

دکتر بهروز دوستی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل ها نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه در استان لرستان با توجه به ولایتمداری و انقلابی گری جوانان، بین تشکل ها و بسیج همدلی و هماهنگی کامل وجود دارد و بر همین اساس اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی نیز انجام گرفته و امیدواریم این روند در راستای پیشبرد اهداف نظام و دانشگاه ادامه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: آرمانگرایی یکی از مهمترین مشخصه های فعالان دانشجویی است که باید این آرمانگرایی با واقع گرایی توأم باشد و محدودیت و تنگناهای مدیران نیز در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: توانمندی دانشجویان فعال در تشکل ها و بسیج بسیار بالاتر از چیزی است که می بینیم و انتظار داریم که با دغدغه بیشتری در پیشبرد اهداف والای دانشگاه و نظام مشارکت کنند.

در پایان این نشست استفاده از پیام رسان های داخلی، برگزاری کارگاه های آموزشی و تعیین تکلیف تشکل های غیرفعال به تصویب رسید.

کد خبر: 961040

وب گردی

وب گردی