متولیان جدید شهر باید برای ارتقای زندگی شهری مردم  تلاش کنند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شهرداری در حوزه درآمدزایی خودکفاست و در دوره دکتر قالیباف این امر به خوبی محقق شده بود.

دکتر مهدی حجت در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دکتر قالیباف قصد انجام کارهای بزرگ در سطح شهر تهران را داشت و در همین راستا تمامی شهرداران مناطق موظف بودند باتوجه به ظرفیت موجود، منابع مالی برای اجرای پروژه های بزرگ را تامین کنند.

رئیس سابق کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران برای پیش بردن اهداف خود ، دست شورای عالی معماری مناطق را برای انجام یکسری کارها بازگذاشت که این عمل برای شهرداری درآمدزایی زیادی داشت.


عضو سابق شوای شهر تهران گفت: اجرای پروژه به این صورت برای شهر مفید و باعث درآمدزایی بیشتر در شهرداری می شد، اما مشکلات عدیده ای را هم به همراه داشت. به عنوان مثال ساخت و ساز در کوچه های تنگ یا بن بست یکی از اشتباهات و ایراداتی بود که به این نوع عملکرد وارد بود.

شهرداری در، درآمدزایی خودکفاست، در دوره دکتر قالیباف این امر به خوبی محقق شده بود



حجت یادآور شد: شهرداری در، درآمدزایی خودکفا است. در دوره دکتر قالیباف این امر به خوبی محقق شد. هر چند مسئولان جدید شهری هم با مشکلات و خلاء های اقتصادی شهرداری مواجه هستند اما متولیان جدید شهر نباید تمام اندوخته خود را روی مسائل اقتصادی بگذارند و برای ارتقای زندگی شهری مردم تلاش و کوشش کنند.

خبرنگار: حسین طالبی

706

کد خبر: 961054

وب گردی

وب گردی