از جایزه یک میلیاردی تا آماده باش گلزار برای  ضبط «برنده باش»

مسابقه «برنده باش» درحال تدارک ساخت دکور بوده و زمان ضبط این مسابقه نیز مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، ضبط مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با آماده شدن دکور و انتخاب کامل عوامل پشت دوربین با اجرای بازیگر مطرح سینما، محمدرضا گلزار بزودی آغاز خواهد شد. براساس گفته عوامل این برنامه، ساخت دکور تا دو هفته دیگر زمان خواهد برد.

عوامل مسابقه

تهیه‌کنندگی «برنده باش» برعهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است. دو تهیه‌کننده‌ای که بنیانگذار و طراح اصلی برنامه پرمخاطب «دورهمی» هستند.

این دو تهیه‌کننده پس از انتخاب مهران مدیری برای برنامه‌ای مانند «دورهمی»، این بار قرار است همراه با محمدرضا گلزار تولید مسابقه‌ای خاص و متفاوت را آغاز کنند.

جایزه 100 میلیون تومانی

افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان یکی از اهداف اصلی ساخت این مسابقه است. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد.

در واقع این مبلغ بزرگ ترین جایزه‌ای است که تاکنون در صدا و سیما در یک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.
حضور در این مسابقه تنها با شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود.

نحوه شرکت در مسابقه

افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. افراد با پاسخ به سوالات مطرح شده، امتیاز کسب می‌کنند و شانس خود را برای حضور در برنامه افزایش می‌دهند.
همچنین برای افرادی که نتوانند به سوالات پاسخ صحیح دهند اقدامات جذابی در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.

مدت مسابقه برنده باش

براساس برنامه‌ریزی‌ها و توافق با شبکه سوم سیما برنامه فعلا «برنده باش» به صورت دو روز در هفته روی آنتن خواهد رفت و این احتمال وجود دارد با وجود مخاطبان زیاد تعداد روزهای برنامه بیشتر شود.

پیامک های رایگان

افرادی که تمایل به شرکت در این مسابقه دارند می‌توانند تنها عدد یک را به شماره ۱۰۰۰۸۸۰ ارسال کنند.
این پیامک کاملاً رایگان است و در آینده نیز هیچ هزینه‌ای برای مخاطبان نخواهد داشت. قبل از رونمایی از این اپلیکیشن، یک پیامک رایگان حاوی لینک دانلود اپلیکیشن و توضیحات کافی برای مخاطبان ارسال می‌شود.


501

کد خبر: 961067

وب گردی

وب گردی