درآمد 6 میلیارد ریالی دانشگاه آزاد بردسیر از ارتباط با صنعت فولاد

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی بردسیر گفت: در صورت موافقت شورای استان، دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر آمادگی خود را برای راه‌اندازی شهرک دانشگاهی اعلام می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بردسیر، حجت الاسلام دکتر میثم تارم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به شخصیت برجسته امام جعفر صادق (ع)، خاطرنشان کرد: پیشرفت بشریت در حوزه‌های مختلف علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اسلامی به برکت وجود حضرت امام صادق(ع) است.

وی با بیان اینکه ریشه‌ بسیاری از علومی که در غرب تدریس می‌شود، نشأت گرفته از علوم اسلامی است، اظهار داشت: بسیاری از آثار دانشمندان مسلمان، از سوی غرب و در جنگ‌های صلیبی، به آتش کشیده و یا به غارت رفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تاکید کرد: حضرت امام جعفر صادق(ع) در فقه، تفسیر، کلام و علوم تخصصی مختلف آثار بسیاری به یادگار گذاشته و شاگردان بسیاری تربیت کردند.

دکتر تارم در ادامه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر ارائه کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با 47 کارمند، 33 عضو هیأت علمی و بیش از هزار و 600 دانشجو مشغول به فعالیت است.

وی از ارتباط با صنایع فولادی بردسیر و کسب درآمد غیر شهریه‌ای 6 میلیارد ریالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت خوب شهرستان بردسیر، این دانشگاه آمادگی خود را برای راه‌اندازی شهرک دانشگاهی اعلام می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از تسهیلات ارائه شده به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی نیز گزارشی ارائه داد و گفت: بردسیر، یکی از امن‌ترین شهرهای استان و کشور به شمار می‌رود.

202

کد خبر: 961136

وب گردی

وب گردی