دانشگاه بهشتی میزبان بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیرماه خبر داد.

دکترحسین توکلی مشاور عالی سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری المپیاد علمی دانشجویی گفت: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای منتخبین المپیاد (متمرکز و نیمه متمرکز) در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیر ۹۷ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می­ شود.

مشاور عالی سنجش افزود: کارت ورود به جلسه آزمون­ های المپیاد از روز یکشنبه ۲۴ تیرماه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا روز سه‌شنبه ۲۶ تیر به صورت اینترنتی و از طریق سایت واحد المپیاد دانشجویی کشور به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

توکلی یادآورشد: برنامه آزمون­ ها و آدرس خوابگاه­ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و خوابگاه­ها از صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ پذیرای دانشجویان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعیه این سازمان در خصوص برگزاری بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۹۷ از امروز چهارشنبه 20 تیر ماه ۹۷روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.

204

کد خبر: 961152

وب گردی

وب گردی