هیأت امنایی شدن به نفع  مدارس سمپاد است

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: زمانی که آموزش و پرورش نمی تواند آنطور که باید از مدارس سمپاد حمایت کند، هیأت امنایی شدن به نفع این مدارس است.

دکتر فاطمه مهاجرانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز با اشاره به هیأت امنایی شدن مدارس متوسطه دوم استعدادهای درخشان گفت: مدارس متوسطه دوم استعدادهای درخشان، هیأت امنایی شدند و این موضوع از مهر ماه امسال اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیم به دلیل مسائل اقتصادی گرفته شده است، گفت: مدارس سمپاد از زمان تاسیس تا به امروز با مشکلاتی مالی مواجه بوده است، این مدارس از لحاظ نیروی انسانی و معلم با مشکل روبه رو نبوده ، اما با خلاء هایی به دلیل کمبود بودجه مواجه است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان افزود: زمانی که وزارتخانه نمی تواند مدارس سمپاد را حمایت کند ، هیأت امنایی شدن به نفع این مدارس است.

دکتر فاطمه مهاجرانی یادآور شد: با توجه به هیأت امنایی شدن مدارس متوسطه دوم استعدادهای درخشان هزینه ها نسبت به گذشته افزایش می یابد که البته در حال بررسی هستیم و در چند روز آینده تصمیمات گرفته شده را اعلام می کنیم.

وی در پایان گفت: دستورالعمل هیأت امنایی شدن مدارس سمپاد متوسطه دوم باید تا اواخر مرداد ماه تهیه شود.


706

کد خبر: 961155

وب گردی

وب گردی