عبدی: ایران در دفاع عالی بود، در حمله نه/ دوست داشتم بلژیک، برنده بازی باشد/ فرانسه، شانس اول قهرمانی است

کارشناس فوتبال ایران گفت: دوست داشتم بلژیک، برنده بازی باشد ولی فرانسه، بازی را بهتر مدیریت کرد و توانست به فینال راه پیدا کند.

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل بلژیک و حضور در فینال جام جهانی 2018 اظهار داشت: هر دو تیم شایسته کسب پیروزی بودند. دوست داشتم بلژیک، برنده بازی باشد ولی فرانسه، بازی را بهتر مدیریت کرد و توانست به فینال راه پیدا کند.

وی ادامه داد: بلژیک فوق العاده بازی کرد اما گلی که خورد، باعث شد استرس بگیرد و تمرکزش را از دست بدهد. هر چند تعویض در سمت راست، سانترهای خوبی را در پی داشت ولی مدافعان فرانسه، کاملا روملو لوکاکو را از جریان بازی خارج کردند و اجازه گلزنی به بلژیکی ها ندادند.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: فرانسه شانس اول قهرمانی است. البته کرواسی و انگلیس هم تیم های خوبی هستند ولی انگلیس سال هاست به چنین مرحله ای نرسیده و کرواسی هم اگر به فینال برسد، اولین حضورش را تجربه خواهد کرد.

عبدی با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: ایران در دفاع عالی بود ولی در بخش هجومی، فوتبال خوبی بازی نکرد. ژاپن و کره جنوبی بهتر از ما بودند. فلسفه بازی ایران روی گل نخوردن متمرکز بود.

وی در خصوص شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 گفت: مطمئنا شانس زیادی داریم. اگر تیم های قدرتمند قاره مانند کره جنوبی مثل سال های اخیر در جام ملت ها به جوانان خود فرصت بدهند، شانس ما افزایش پدا می کند.


604

کد خبر: 961168

وب گردی

وب گردی