برق ادارات و سازمان های بد مصرف و پرمصرف قطع شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در راستای بخشنامه استانداری مبنی بر کاهش مصرف انرژی، برق تعدادی از ادارات و سازمان های بد مصرف و پرمصرف را قطع کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در راستای مصوبه هیات وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران مبنی بر قطع سیستم های سرمایشی از ساعت 13:30 و کاهش مصرف انرژی، برق تعدادی از ادارات و سازمانهایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده و بد مصرف و پرمصرف بودند، قطع شد.

کامبیز ناظریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ در این خصوص گفت: با توجه به وظیفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص کنترل پایش مصرف انرژی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه مذکور با اعزام 250 اکیپ فنی و مهندسی به سازمان ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه و رعایت الگوی مصرف برق اقدام کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ افزود: ارزیابان این شرکت از روز شنبه در دور دوم ممیزی، با مراجعه به سازمانها و ادارات شهر تهران و ارزیابی مواردی چون قطع سیستم های سرمایشی از ساعت 13:30، تنظیم دمای محیط کار در مدت زمان کار اداری حداقل روی 25 درجه سانتیگراد، اطمینان از بمدار آمدن دیزل ژنراتور های کلیه ادارات، صنایع، کشاورزی و ... از ساعت 12 الی 16، و اصلاح سیستم های روشنایی محیط کار، نسبت به صدور اخطار به اداراتی که موارد مذکور را رعایت نکرده اند، اقدام کرده است.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع انرژی و رفاه و آسایش شهروندان و پیشگیری از هرگونه مشکل در تامین برق پایدار شهر تهران، برق کلیه سازمانهای دولتی، غیردولتی، موسسات، بانک هایی که با دریافت اخطار همچنان نسبت به اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه مذکور اقدام نکردند، قطع شد.

ناظریان در پایان سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که در شهر تهران هیچ برنامه منظم و قطعی مبنی بر اعمال محدودیت بار نداریم و تنها با ده درصد صرفه جویی از سوی مشترکان، به راحتی می توانیم از پیک تابستان عبور کنیم.

402

کد خبر: 961184

وب گردی

وب گردی