فعالیت  گسترده سمن ها در مبارزه با مواد مخدر

به اعتقاد مسئول سازمان مردم نهاد بامداد فردای زاگرس تعامل مثبت معاونت ساماندهی امور جوانان با سمن ها در حوزه های مختلف زمینه هماهنگی بیشتر در فعالیت های مختلف را فراهم می کند.

به گزارش ایسکانیوز حامد کرمی فعال حوزه پیشگیری مواد مخدر گفت: همراهی اداره کل ورزش وجوانان ایلام در حوزه جوانان با سمن ها زمینه رونق بخشی فعالیتهای ما در حوزه های مختلف شده است.

او ادامه داد: در هر زمان که ضرورتی به وجود آمده مسئولان در دسترس بودند و همین مساله باعث شده اقدامات سمن های که عموما اجرایی هستند با اثرات بیشتری در مسیر اجرا قرار بگیرند.

مسئول سازمان مردم نهاد بامداد فردای زاگرس ادامه داد: جوانان ایلامی به دلیل مشکلاتی چون اوقات فراغت ، اشتغال ، فضای نامناسب برای پرداختن به ورزش در معرض خطراتی چون مواد مخدر قرار دارند، به این ترتیب وظیفه سمن هایی مثل ما که وظیفه پیشگیری و فرهنگ سازی را دارند را سنگین تر می کند.

او تصریح کرد : برای انجام کار بهتر در استان ها تعامل با اداره کل و معاونت جوانان ضروری به نظر می رسد که خوشبختانه در ایلام این امر به راحتی صورت می پذیرد.

حامد کرمی احساس وظیفه ای که مسئولان استان در قبال سازمان های مردم نهاد جوانان دارند را نشات گرفته از پیگیری های وزارتخانه عنوان کرد و گفت: بی تردید تقدیر نامه اهدایی از سوی سازمان پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به وزیر ورزش وجوانان ، هم حاصل این تعاملات واثراتی است که سمن ها با هدایت وزارتخانه دراین حوزه داشته اند.

مسئول سازمان مردم نهاد بامداد فردای زاگرس در پایان ضمن قدرشناسی از مسئولان استانی و وزارت ورزش توضیح داد: آنچه که در استان ایلام در خصوص پیشگیری مواد مخدر انجام شده است حاصل حمایتهایی است که صورت گرفته است و قطعا در آینده نزدیک اثربخشی این حمایت ها را خواهید دید.

700

کد خبر: 961200

وب گردی

وب گردی