3 بیمارستان هزار تختخوابی درحال احداث است

معاون فرماندار تهران مهمترین خواست مردم منطقه 8 را ساخت بیمارستان عنوان کردگفت: بر اساس سخن رییس جمهور مالیات‌های بر ارزش افزوده که توسط دولت دریافت می‌شوند به ساخت بیمارستان اختصاص می‌یابد، سه بیمارستان با گنجایش هزار تخت در تهران در حال احداث است که منبع مالی آن از همین راه تامین شده است.

به گزارش ایسکانیوز غلامحسین آرام در جلسه بررسی مشکلات مردم منطقه ۸، در راستای برگزاری این گونه نشست ها و حل مشکلات اهالی مناطق مختلف تهران گفت: این منطقه شانزدهمین منطقه از تهران است که مسئولان در آن حضور یافتند و به بررسی مسایل و مشکلات مردم پرداختند.

وی افزود: ۱۵۶مصوبه در مناطق دیگر به امضاء رسیده که ۱۰۶ مورد از آن انجام شده و ۵۰ مورد دیگر در دست اقدام است.

در این نشست محجوب نماینده مردم تهران در مجلس مسایل و آسیب‌های اجتماعی را از موردی دانست که در جلسات کمتر به آن پرداخته شده و افزود: ما آماده‌ایم گزارش مفصلی از آسیب‌های اجتماعی دریافت کنیم و با ارایه راهکارها بر این مشکلات فایق شویم.
محجوب ، مدیریت شهرداری منطقه ۸ را با توجه به توان مالی شهرداری این منطقه تحسین کرد و ابزار امیداوری کرد که دیگر مناطق نیز با سنجش وضع مالی پروژه ها را تصویب کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما نمایندگان مجلس مشکلات مردم به ویژه خانواده‌های شهید در بنیاد شهید را پیگیری خواهیم کرد.
مافی از دیگر نمایندگان مردم تهران به کیفیت زندگی مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جمعیت این منطقه معادل ۲ یا ۳ شهر در کشور است و همچنین این منطقه دارای مردم انقلابی و شهدای زیادی است ولی کیفیت زندگی مطلوبی ندارند باید سرانه خدمات ویژه در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان دریافت کنند.
مافی کمبود یک ورزشگاه ویژه بانوان، نیاز به احداث تقاطع غیرهم‌سطح در خیابان دماوند و مسیل باختر به خیابان نیروی هوایی، آلودگی محله‌های مجیدیه و وحیدیه و ... را از مشکلاتی برشمرد که نیاز است هرچه سریع‌تر برطرف شود.
وی اظهار کرد: احداث پارکینگ و تکمیل پروژه‌های فاضلاب ، نوسازی ۵۰ درصدی بافت‌های فرسوده از مواردی است که باید در این منطقه انجام شود.
در این نشست مردم ، اعضای شورایاری ها ، شهردار منطقه ، مسوولان اجرایی منطقه ۸ هریک مشکلاتی را در حوزه های مختلف بیان کردند که پس از بررسی برای حل این مسایل راهکارهایی ارایه دادند و مقرر شد طی جلسه ای در فرمانداری تهران مشکلات این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


گفتنی است نشست عمومی بررسی مشکلات اهالی منطقه ۸ تهران با حضور " غلامحسین آرام" معاون فرماندار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس"مصطفی کواکبیان " ، "علیرضا محجوب" ،"پروانه مافی" و"محمد رضا بادامچی"، "افشین حبیب زاده "و "محمد سالاری" اعضای شورای اسلامی شهر تهران، " بهمن نوری" شهردار منطقه۸ و مدیران دستگاه های اجرایی در مسجد جامع نارمک ، خیابان سمنگان در منطقه ۸ برگزار شد.

700

کد خبر: 961207

وب گردی

وب گردی