میری: جشن خانه سینما را در سطح بالا برگزار می کنیم/ کاهش هزینه روی جوایز تاثیر دارد

دبیر اجرایی گفت: سعیمان را می کنیم  تا جشن بیستم خانه سینما با سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود.

مازیار میری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز گفت: سعیمان را می کنیم تا جشن بیستم خانه سینما با سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود. مطمئن باشید این جشن به خوبی برگزار خواهد شد اما ما در این دوره همه چیز را کوچک خواهیم کرد.

وی با اشاره به کاهش هزینه ها در برگزاری جشن خانه سینما افزود: در سال جدید در نظر داریم در تمام بخش ها کاهش هزینه داشته باشیم، پنج جشن خواهیم داشت که شامل جشن اصلی، جشن سینمای مستند، جشن انیمیشن، جشن فیلم کوتاه و بزرگداشت ها می شود.

مدیر اجرایی بیستمین جشن خانه سینما در همین راستا ادامه داد: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به سهم خودمان در پایین بردن هزینه های برگزاری جشن خانه سینما کمک کنیم. امسال در بخش جوایز نیز کاهش هزینه ها را اعمال خواهیم کرد.

میری درمورد شایعه برگزار نشدن جشن خانه سینما خاطرنشان کرد: مراسم بیستمین جشن خانه سینما برگزا خواهد شد منتها جشن این دوره خیلی کوچک، کم خرج و خلاصه برگزار می شود. در حال حاضر اعضای هیات رئیسه جشن سینما در حال برنامه ریزی در خصوص نوع و نحوه برگزاری مراسم جشن خانه سینما هستند که به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: داوری‌ها از شنبه آینده (23 تیر ماه) آغاز می‌شود و ۵۱۹ نفر حائز شرایط داوری بودند که ۹۲ نفر خانم‌ها هستند.

501

کد خبر: 961224

وب گردی

وب گردی