انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین وزارت نیرو و جمعیت هلال احمر

فرمانده بسیج وزارت نیرو از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین وزارت نیرو و جمعیت هلال احمر در جهت توانمندسازی نیروهای بسیجی صنعت آب و برق خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ داود طارمی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در گفت‌و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نیرو و جمعیت هلال احمر برای برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای نیروهای بسیج خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه در جهت توانمندسازی نیروهای بسیجی شرکت‌های صنعت آب و برق برای افزایش کارآمدی و آمادگی این نیروها در زمان بحران منعقد شده است.

او ادامه داد: تفاهم‌نامه انجام شده با هدف بهبود آگاهی، دانش و مهارت جهت آمادگی سازمانی در زمینه خود امدادی و دیگر امدادی در سوانح و بلایا برای بسیجیان صورت گرفته است.

طارمی از تشکیل کمیته راهبردی در این تفاهم‌نامه گفت و تصریح کرد: این کمیته مرکب از نمایندگان معرفی شده و دارای اختیار طرفین تفاهم نامه هستند که عناوین دوره‌ها و تمهیدات برنامه‌ریزی و اجرای آن برای گروه‌های هدف را تعیین کرده و جهت اجرا به مراکز مرتبط سراسر کشور ابلاغ می‌کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو مدت این تفاهم نامه را یک سال بیان کرد و گفت: این تفاهم‌نامه از روز گذشته توسط معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو به شرکت‌های مادرتخصصی و مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو ابلاغ شده و امیدواریم با قوت عملیاتی شود.

402

کد خبر: 961248

وب گردی

وب گردی