بهره برداری از اولین بیمارستان بروجرد پس از انقلاب اسلامی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آیت الله العظمی بروجردی(ره) بروجرد به عنوان اولین بیمارستان این شهرستان که پس از انقلاب اسلامی ساخته شده است با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز این بیمارستان با ظرفیت 229 تخت بیمارستانی در زمینی به مساخت 32 هزار متر مربع و زیربنای 21450 متر مربع در 6 طبقه ساخته شده است.

عملیات ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آیت الله العظمی بروجردی(ره) از آبان ماه سال 86 آغاز شده بود و با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

از بخش های این بیمارستان می توان به اورژانس، عفونی، داخلی زنان و مردان، نورولوژی، فوق تخصصی آنکولوژی، فوق تخصصی ریه و گوارش، ICU، سی تی اسکن، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و آندوسکوپی اشاره کرد.

بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی(ره) بروجرد اولین بیمارستان ساخته شده پس از انقلاب اسلامی و سومین بیمارستان بروجرد پس از بیمارستانهای شهید چمران( با قدمت 50 ساله) و امام خمینی(ره) (با قدمت 100 ساله) به حساب می آید.

گفتنی است شهرستان بروجرد با جمعیت 400 هزار نفری در فاصله 106 کیلومتری خرم آباد واقع شده و دومین شهرستان پر جمعیت استان لرستان است.

700

کد خبر: 961249

وب گردی

وب گردی