ناجا در حوزه عفاف وحجاب بیشتر از وظیفه خود عمل می کند

 فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ایرانیان قبل از اسلام مردمانی نجیب و پاکدامن بودند، حجاب و عفاف را نماد زن و مرد مسلمان ایرانی عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز سردار" مهدی معصوم بیگی" در نخستین جشنواره چادرهای آسمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در شرایط امروز جامعه دشمن سنگرهایی را نشانه گرفته که جزء ارزش ها و اعتقادات ما هستند.

وی افزود: دشمن دریافته که اگر بخواهد در مقابله با نظام جمهوری اسلامی موفق شود بایستی اعتقادات، باورها و ارزش ها را در نزد جوانان ما کمرنگ کند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در حوزه باورها، ارزش ها و اعتقادات، بی تردید حجاب و عفاف از جایگاه ممتاز و برجسته ای برخودار است و بایستی از آن به عنوان یک نماد و جبهه ای دربرابر دسیسه های دشمن حفاظت و پاسداری کنیم و برای تقویت آن بکوشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، حجاب و عفاف را نماد زن و مرد مسلمان ایرانی عنوان کرد و گفت: وقتی تاریخ را مطالعه و به نقوش برجسته با قدمت 3هزار ساله نگاه می کنیم در می یابیم که ایرانیان مردمانی نجیب، پاکدامن و دارای پوشش مناسب بودند و وقتی اسلام وارد ایران شد حجاب را تقویت و به آن هدف داد.

سردار معصوم بیگی گفت: وقتی دشمن متوجه شد حجاب در پایمردی و پایداری مردم تاثیرگذار است کمر همت را بست تا به این موضوع رخنه کند.

این مقام ارشد انتظامی به بهره برداری دشمن از فضای مجازی در به انحطاط کشاندن جوانان اشاره کرد و گفت: لازم است زنان و مردان ما با حفظ هوشیاری، نجابت باطنی و طینت پاکی که در آنها وجود دارد با این مسئله مقابله کنند.

سردار معصوم بیگی گفت: یکی از نظریه پردازان آمریکایی در این باره می گوید"از حوزه هایی که باید به صورت جدی وارد آن شویم حجاب زنان ایرانی است. ما برای براندازی نظام جمهوری اسلامی باید ابتدا حجاب را سست کنیم، دیگر وقت آن نیست که مردم را به خیابان ها بریزیم، در جنگ 8 ساله هم نتوانستیم موفق شویم پس باید تمرکز خود را بر حوزه عفت و حجاب بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تا زمانی که زنان ما به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) تأسی کنند حتماً دشمن در جنگ نرم علیه ما نیز شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه بایستی در حوزه ترویج عفاف و حجاب تلاش بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد : نیروی انتظامی براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی را در حوزه عفاف و حجاب برعهده دارد اما باید اذعان کرد که این نیرو فراتر از وظیفه خود عمل می کند و عاشقانه، دلسوزانه و مسئولانه پای کار ایستاده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی از درون و بطن مردم و به عنوان سرباز ولایت در خط مقدم امنیت و آرامش جامعه انجام مأموریت می کند و در این مسیر خطیر و ارزشمند نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان است.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند که اگر تمام این دستگاه ها به خوبی وظایف خود را انجام دهند شرایط خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: البته همه مردم، محققان، اندیشمندان، علما، اساتید و نخبگان ، فرهنگیان ، رسانه ها و صاحبان قلم نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و همه باید به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا و امام بزرگوار نباشیم.

700

کد خبر: 961270

وب گردی

وب گردی