سومین همایش ملی حمایت از مدیران موفق برگزار شد

سومین همایش ملی حمایت از مدیران موفق امروز با حضور تولیدکنندگان برتر کشور در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در این گردهمایی که با حضور بیش از یکصد مدیر بخش خصوصی در حوزه تولید و خدمات انجام شد، آخرین شیوه های مدیریت بحران، مدیریت جهادی و مدیریت فرصت ساز متناسب با شرایط کنونی اقتصادی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمد امین حسینیان دبیر سومین همایش ملی حمایت از مدیران موفق با بیان اینکه تنها راه برون رفت از بحران های اخیر اقتصادی، باور داشتن به ظرفیت های داخلی است افزود: این همایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص الگوسازی و ایجاد یک اطلس صحیح جهت ارائه خدمت به جامعه و همچنین ارج نهادن به مدیران موفق و مشتری مدار و تقدیر از افراد موفق و برجسته اقتصادی انجام شد درواقع از آنجایی که طی چند سال اخیر گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه قوت گرفته تلاش شد تا در این همایش از مدیران موفقی تقدیر شود که بر دو اصل درون زایی و برون نگری اهتمام بیشتری داشته اند.

او تصریح کرد: در همایش امسال تلاش شد تا علاوه بر معرفی چهره های برتر مدیریت، الگو و مدلهای متناسب فضای کنونی اقتصادی به حاضران نشان داده شود، چراکه شرایط پرهیجان بازار کشور، این روزها به یکپارچگی استراتژی و رفتارهای منطقی مدیریت نیازمند است که این امر تنها با ارائه الگوهای نظری و ملاحظات عملی مناسب به تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی محقق خواهد شد.

او با بیان اینکه دستاوردهای علمی همایش امسال در سطح بالاتری از ادوار گذشته بود افزود: این همایش در سه بخش مباحث نظری، آموزش و سیاستگذاری، حوزه نظارت و ارزیابیو حوزه مدیریت و اجرا برگزار شد که البته همین فضای علمی – کاربردی مورد استقبال گسترده حاضران قرار گرفت.

دبیر سومین همایش ملی حمایت از مدیران موفق ادامه داد: حمایت از مدیران موفق به منزله ارائه تندیس و تقدیرنامه نیست بلکه حمایت باید عملی و مثمرثمر باشد برهمین اساس تلاش شد تا در این همایش حاضران با تجربیات جدید علمی بیش از پیش آشنا شوند.

حسینیان خاطرنشان کرد: در این همایش یک روزه تلاش شد فرصتی مغتنم درجهت بهره مندی مستمر ونهادمند از خرد جمعی وکمک به ارتقاء کمی وکیفی اهداف وبرنامه های مشترک درسایه تعامل وهمکاری متقابل تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی داخلی فراهم شود.

گفتنی است: در پایان این همایش از ۲۵ نفر از مدیران برجسته بخش خصوصی کشور تقدیر شد.

۴۰۰

کد خبر: 961276

وب گردی

وب گردی