اعضای هیأت علمی بخشی از موظفی خود را در صنعت سپری کنند

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط با صنعت را راهکاری برای تکمیل موظفی اعضای هیأت علمی دانست.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، امیررضا شاهانی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: با توجه به رویکرد اخیر دانشگاه مبنی بر کسب درآمدهای غیرشهریه‌ و در راستای تقویت اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای هیأت علمی می‌توانند بخشی از موظفی خود را در صنعت سپری کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تعامل سازنده دانشگاه و وزارت علوم در زمینه اخذ مجوز رشته‌های تحصیلی، مطالبی را درباره اهمیت طرح تعاون و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل موظفی اعضای هیأت بیان کرد.

احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این بازدید گفت: اجرای طرح تعاون اعضای هیأت علمی و بررسی اجرایی شدن طرح استانی هیأت علمی می‌تواند یکی از راهکارهای بهبود استفاده از توانایی اعضای هیأت علمی باشد.

آذین درباره معرفی مدیران گروهی استانی در استان اصفهان خاطرنشان کرد: با معرفی مدیران گروهی استانی، بحث تعامل گروه‌های آموزشی واحدهای استان روند مناسبی پیدا کرده و امکان استفاده از پتانسیل اعضای هیات علمی تمام واحدهای استان فراهم شده است.

عبدالله هادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه هم در این بازدید با بیان تاریخچه تأسیس این دانشگاه، گزارشی از شرایط فعلی آن ارائه کرد.

کد خبر: 961350

وب گردی

وب گردی