تقویت همکاری در زمینه صادرات دارو و انتقال دانش بین ایران و آذربایجان

وزیر بهداشت گفت: ایران و جمهوری آذربایجان از گذشته های دور، روابط گسترده و خوبی داشتند و روسای جمهور دو کشور نیز اراده قوی و جدی بر گسترش همکاری های مشترک حوزه بهداشت و درمان دارند.

به گزارش ایسکانیوز دکتر سید حسن هاشمی پس از دیدار با وزرای بهداشت، اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی جمهوری آذربایجان در باکو، اظهار داشت: در سفر الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان به ایران، بر صادرات داروی ایران به آذربایجان و گسترش مناسبات در حوزه های درمان و آموزش پزشکی تاکید شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: حتما باید سرمایه گذاری مشترکی در آذربایجان داشته باشیم تا این کشور بتواند از پیشرفت های صنعت داروی ایران و خدمات پزشکان ایرانی، بهره مند شود.

دکتر هاشمی دیدارهای خود با وزرای بهداشت، اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی جمهوری آذربایجان را مفید و سازنده دانست و گفت: در این نشست ها، موضوع بیمه و همچنین انتقال تجربیات طرفین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر بهداشت افزود: با توجه به اراده دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان و ریشه های فرهنگی و علائق مشترک بین دو ملت، این نشست ها می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد و امیدواریم که بیش از گذشته شاهد صادرات دارو و انتقال دانش و تکنولوژی بین دو کشور باشیم.

700

کد خبر: 961380

وب گردی

وب گردی