سرمایه گذاری مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه ها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه‌ها مثبت است و باید به فکر توسعه آنها بود.

به گزارش ایسکانیوز، حسن بنیانیان ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد تیم مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تحولات مدیریتی که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است نسل تازه، پرانرژی و دلسوز با انگیزه‌های اسلامی بر روی کار آمده‌اند که در کنار مدیرانی که از گذشته در مجموعه حضور داشته‌اند، دلسوزانه بری ارتقا علم و فرهنگ کشور تلاش می‌کنند.

وی درباره جنگ رسانه‌ای و ظرفیت رسانه‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: باید بپذیریم در شرایط موجود لازم است همه استادان مهارت استفاده از ابزارهای جدید رسانه‌ای را به دست آورند تا بتوانند از ظرفیت‌ها استفاده کنند و رسالت خود بدانند مثل یک سرباز در خدمت فرهنگ باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: استادان می‌توانند با کمک دانشجویان شبکه‌هایی درست کنند که به تدریج گسترده شود و مباحث علمی مورد نیاز کشور را مطرح نمایند.

بنیانیان تصریح کرد: می‌توان استاد و دانشجو را با استفاده از همین ابزار رسانه‌ای از مصرف‌کنندگی خارج کرد، دانشجو و استاد در جمهوری اسلامی ایران باید تولیدکننده فکر و اندیشه باشند، دیگران را تحت تاثیر قرار دهند نه اینکه منفعل باشند تا دشمن بتواند دروغ‌ به او القا کند و او را مدیریت نماید.

وی در پایان گفت: سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه‌ها مثبت است اما باید به فکر توسعه آنها بود، جنس کار باید طوری باشد که همه دانشجویان و استادان را به عنوان سربازان این عرصه تجهیز کرد.

منبع: آنا

201

کد خبر: 961391

وب گردی

وب گردی