هزاران نیروی پلیس در جاکارتا مستقر می شوند

آژانس امنیت عمومی شهری یا Satpol PP جاکارتا هزاران نیروی امنیتی را در طول رقابتهای آسیایی در جاکارتا پایتخت اندونزی مستقر می کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که 40 روز تا شروع هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، "یانی واهیو پوروکوو" رییس آژانس امنیت عمومی شهری جاکارتا در گفتگو با خبرگزاری آنتارا اعلام کرد: به منظور کمک و حمایت از بازیهای آسیایی که در پیش داریم 1637 نیروی پلیس شهری در جاکارتا مستقر خواهند شد.

بنا به گفته پوروکوو 1637 نیروی پلیس در سه محل اصلی مستقر خواهند شد. این اماکن شامل محل سکونت ورزشکاران، مربیان و مسوولان تیم ها، ورزشگاه ها و سالن های ورزشی و جاده ها و گذرگاه هایی است که ورزشکاران و کاروان ورزشی کشورها از آنجا عبور می کنند می شود. او گفت:علاوه بر این اماکن نیروهای پلیس و امنیتی در مناطق توریستی، فروشگاه ها و مراکز خرید هم برای حفظ امنیت مستقر خواهند شد و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور 16 هزار ورزشکار، مربی و مسوول تیم ها در اندونزی برگزار می شود و مسوولان برگزار کننده این رقابتها تمامی تمهیدات امنیتی را برای افزایش ضریب ایمنی این مسابقات لحاظ کرده اند.

604

کد خبر: 961544

وب گردی

وب گردی