سریال‌های پلیسی  در راه تلویزیون

سردار منتظرالمهدی با اشاره به سریال های در دست ساخت بیان کرد که در این آثار پلیس ایده آل را به تصویر می کشند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سردار سعید منتظرالمهدی معاون و سخنگوی سابق ناجا که روز گذشته ۲۳ تیرماه طی تغییراتی از ناجا رفت درباره سریال های پلیسی که در دوره مسئولیت وی در جریان تولید قرار داشتند، گفت: «گشت ویژه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت یکی از سریال های در حال تولید است که در ۱۳ قسمت برای هفته نیروی انتظامی آماده می شود.

وی ادامه داد: این سریال در ژانر جنایی، پلیسی و کارآگاهی است و فضایی اکشن دارد، امیدواریم مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد.

به گفته وی، «گشت ویژه» با نگاه پیشگیری و آگاه سازی مخاطبان ساخته می شود.

سخنگوی سابق ناجا عنوان کرد: سریال دیگری با نام «دختر گمشده» داریم که به کارگردانی احمد کاوری در شش قسمت آماده می شود.

وی با اشاره به یک پروژه طولانی مدت بیان کرد: یک تریلر ۱۰۰ قسمتی در حال برنامه ریزی است تا بعدا به تولید برسد که شروع این اثر از مرزهای کشور و درباره بحث منافقان و ترورها خواهد بود. فیلمنامه بخشی از این تریلر ۱۰۰ قسمتی با نام «ابرهای تابستان» آماده شده است و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

سردار منتظرالمهدی افزود: مجموعه دیگری با نام «رهایی گروگان» در هشت قسمت به نگارش درآمده که اثر بسیار جذابی است و فضایی اکشن دارد. این مجموعه نیز آماده پیش تولید است و این بخش هم در قالب همان تریلر ۱۰۰ قسمتی گنجانده خواهد شد. همچنین سریالی با نام «بارانداز» داریم که جزئیات این سریال بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره تولید سریال های پلیسی و علاقه مخاطبان به این آثار عنوان کرد: مردم سریال های پلیسی را دوست دارند و ما هم تلاش می کنیم تصویری از پلیس ارائه دهیم که از واقعیت دور نباشد و به سمت و سوی ایده آل های ما هم پیش برود. در واقع اگر سریالی می سازیم و پلیسی را معرفی می کنیم صرف این نیست که بگوییم پلیس ما اینگونه است و ممکن است مخاطب به کلانتری برود و چنین برخوردی هم نبیند و البته شاید هم بهتر از آن را ببیند.

سردار منتظرالمهدی در پایان گفت: تصویری که ارائه می شود قرار است پلیس مورد قبول را نمایش دهد تا مردم او را ببینند و همکاران من بفهمند که چنین پلیسی ایده آل است و به سمت او گرایش پیدا کنند.

501

کد خبر: 961701

وب گردی

وب گردی