خداحافظی فردوسی پور با برنامه 2018

با بسته شدن پرونده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و پخش فینال این رقابت‌ها، پرونده ویژه‌برنامه عادل فردوسی‌پور نیز پس از حدود ۳۰ روز اجرا بسته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، ویژه‌برنامه‌ جام‌جهانی شبکه سه سیما که توسط عادل فروسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» و همچنین اجرای محمدرضا احمدی تدارک دیده شده بود، از ۲۱ خرداد ماه هر شب روی آنتن رفت.

این برنامه شامل آیتم‌های مختلفی بود که در بخشی به معرفی کشورهای حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی پرداخت. حضور محمد حسین میثاقی به عنوان گزارشگر میدانی در روسیه نیز یکی از بخش‌های این برنامه بود که تلاش می‌کرد با گزارش‌هایش مخاطبان را در حال و هوای جام جهانی قرار دهد.

حضور علی پروین و حشمت مهاجرانی در برنامه عادل فردوسی‌پور یکی از اتفاق های مهم در این برنامه بود. حشمت مهاجرانی مربی و علی پروین، کاپیتان محبوب سال‌های دور تیم ملی مهمان نخستین قسمت از ویژه برنامه «۲۰۱۸» بودند.

عادل فردوسی پور در ادامه دعوت از بزرگان فوتبال برای حضور در ویژه برنامه جام جهانی، این بار سراغ کارلوس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا رفت. او قصد داشت در روز بازی تیم ملی ایران و اسپانیا پذیرای این ستاره فوتبال اسپانیا و جهان باشد. اما این اتفاق با مخالفت تعدادی از مدیران صداوسیما روبه‌رو شد تا در نهایت عادل فردوسی‌پور برای ساعاتی روی آنتن نیاید و اینگونه دلخوری‌اش را نشان دهد.

501

کد خبر: 961702

وب گردی

وب گردی