دشان: 4 سال روی بام دنیا هستیم/ قهرمانی متعلق به بازیکنان است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در مورد قهرمانی تیمش در جام جهانی 2018 صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بیست و یکمین جام جهانی در روسیه با شکست کرواسی خاتمه یافت و دومین ستاره روی پیراهن فرانسه درج شد. تیم جوان فرانسه با میانگین سنی 26 سال با ستاره نوظهورش، کیلیان ام باپه بر بام دنیا ایستاد و برای دومین بار جام زرین را برای مردمش به ارمغان آورد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در مصاحبه کوتاهی که پس از بازی داشت، به خبرنگاران گفت: واقعا برای این گروه خوشحالم. از مدت ها پیش کارمان را شروع کردیم و مسیر آسانی نبود اما این بچه‌ها با کار و تلاش زیاد و گوش دادن به دستورات، همیشه راه درست را رفتند و حالا برای چهار سال بر بام دنیا خواهند بود.

وی ادامه داد: لحظات حیرت آوری است. برخی از این قهرمان‌ها، 19 سال دارند. تیم جوانی داریم. مقابل کرواسی فوق العاده بازی نکردیم اما شخصیت و قدرت ذهنی مان را نشان دادیم و به هر ترتیب 4 گل زدیم. فرانسه لایق قهرمانی بود. بچه ها به سختی در این مسیر دشوار، کار کردند. 55 روز تمرین و کار و تلاش به نتیجه رسید. دو سال پیش، شکست در فینال یورو 2016 بسیار تلخ و دردناک بود اما از آن بازی درس گرفتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در پایان گفت: حالا این برد و این قهرمانی متعلق به من نیست بلکه متعلق به این بازیکنان است. در این 55 روز کارهای زیادی انجام دادیم. این یک تاجگذاری عالی رتبه است. مفتخریم که فرانسوی هستیم. پیروزی امروز به بازیکنان تعلق دارد.

606

کد خبر: 961770

وب گردی

وب گردی