آخرین اخبار  بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور با حضور یک هزار و ۱۸۲ نفر داوطلب در ۲۳ رشته المپیاد در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین اخبار المپیاد علمی دانشجویی کشور، گفت: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور شامل منتخبین المپیاد متمرکز و غیر متمرکز در پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با حضور یک هزار و ۱۸۲ نفر داوطلب در ۲۳ رشته المپیاد برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کارت ورود به جلسه از یکشنبه ۲۴ تیر از طریق سایت واحد المپیاد در دسترس داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان تا پایان روز ۲۶ تیر ۹۷ امکان دریافت کارت را دارند.

توکلی خاطر نشان کرد: از تعداد یک هزار و ۱۸۲ نفر، تعداد ۳۵۶ نفر از طریق المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ برگزار شده است و ۸۲۶ نفر دیگر نیز از طریق امتحانات غیرمتمرکز قطب های ۱۰ گانه دانشگاهی به این مرحله راه یافته اند.

وی یادآور شد: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی در نظر گرفته است و ۱۵ نفر برگزیده مرحله نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می شوند.

برنامه آزمون ها، آدرس خوابگاه ها و اسامی داوطلبان در سایت المپیاد به نشانی http://olympiad.sanjesh.org قابل دسترسی است.

204

کد خبر: 961771

وب گردی

وب گردی