مشاوره تحصیلی رایگان و انتخاب رشته برای داوطلبان ورود به دانشگاه در واحد هشتگرد

دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد هشتگرد در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه گفت : برای آشنایی و شناخت هرچه بیشتر داوطلبان ورود به دانشگاه اعم از کسانی که در آزمون سراسری سال 97 شرکت کرده و یا می خواهند در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام نمایند تصیم گرفته شد در راستای هدایت تحصیلی اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام نماییم.

به گزارش ایسکانیوز،رئیس واحد هشتگرد بهره گیری از توانایی اعضای هیات علمی را در این راستا یکی از اولویت های مهم دانست که طی جلسات متعددی که با گروه های مختلف آموزشی به صورت مجزا و همچنین برگزاری جلسات متعدد شورای آموزشی این علاقه و رقبت اعضا هیات علمی را در جهت رشد کمی تعداد دانشجویان و استفاده از توانایی خود را به وضوح مشاهده کردیم .

دکتر جهانیان گفت: با توجه به علاقه اعضا هیات علمی موضوع را در جلسات هدایت تحصیلی که یکی از مهمترین جلساتی است که از بدو مسولیت اینجانب در این واحد دانشگاهی مورد توجه خاص قراردادیم طرح نموده و با ایده ها و نوآوریی که اعضا کمیته هدایت تحصیلی مطرح کردند مقرر شد با بهره گیری از تجربه و تخصص اعضا هیات علمی در فاز دوم اقدامات جذب دانشجو را در قالب طرح راهیان دانشگاه ساماندهی نماییم .

رئیس واحد هشتگرد افزود: در همین راستا در فاز اول اقدامات مورد نیاز برای جذب دانشجو در راستای هدایت تحصیلی روز های 7و 8 تیر ماه که آزمون سراسری سال 1397 در شهر هشتگرد تنها حوزه آزمونی غرب استان البرز با تعداد تقریبی 4200 نفر شرکت کننده بود به میزان 3000 بسته تبلیغی شامل بروشوری از امکانات ، تجهیزات و ... واحد دانشگاهی و رشته های مورد پذیرش دانشجو با آزمون و بدون آزمون با حضور کارشناسان حوزه آموزشی در محل های برگزاری آزمون با مدیریت اداره روابط عمومی توزیع شد . که در یک اقدام نوآورانه که در کمیته هدایت تحصیلی واحد دانشگاهی مصوب شده بود و در بروشور های ارائه شده به داوطلبان نیز قید گردید موضوع مشاوره تحصیلی رایگان و انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه بود .

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا برنامه ریزی هایی پیش بینی کردیم که تا در ایام انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت ارائه خدمات به این عزیزان استفاده شده تا داوطلبان ورود دانشگاه که سیل عظیمی در غرب استان البرز هستند از برکت وجود شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب اسلامی می باشد و توانسته در شهر ها و شهرستان های بزرگ و کوچک مجموعه ای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه وجود اعضای هیات علمی توانمند و متخصص بهره گیری نمایند تا در آینده تحصیلی و شغلی خود با نگاهی بلند دور دست های خود را مشاهده کرده و یک انتخاب صحیح انجام نمایند .

کد خبر: 961790

وب گردی

وب گردی