بیست وسومین دوره مسابقات  قرآن وعترت مرحله استانی بخش شفاهی برگزار شد

کارشناس مسئول قران وعترت استان اردبیل از برگزاری بیست وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت مرحله استانی بخش شفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.

ابراهیم ذوالفقارپور در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار کرد: « بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت مرحله استانی بخش شفاهی با حضور تعداد ۶۵ نفر از منتخبین واحدی در سه بخش قرائت، ترتیل و اذان و در مقطع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزارمی شود که منتخبان این دوره از مسابقات به مرحله پایانی (کشوری) راه می یابند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در جمع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، وجود قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی را مایه خیر و برکت برای دانشگاه ها دانست.

دکتر اسحاق رسولی از جمع قرآنیان حاضر در برنامه خواست برای هدایت و پیشرفت دانشگاه ها در راستای تعالیم قرآن و عترت دعا کنند.

وی به حدیث ثقلین نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و قرآن و عترت را در کنار هم به عنوان چراغ راهنما برای بشریت دانسته و همگان را به بهره مندی از این کشتی نجات فرا خواند.

در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت مرحله استانی اردبیل (بخش شفاهی)، معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز حضور داشتند.

202

کد خبر: 961824

وب گردی

وب گردی