پشت درهای بسته چه می گذرد؟

روسای جمهوری روسیه و آمریکا طی نشستی در پایتخت فنلاند در مورد روابط دو جانبه به بحث و گفتگو نشستند که به خواست«« ترامپ»» این نشست دو جانبه بدون حضور هیچکس دیگر و به صورت تنها انجام شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه طی نشستی دو جانبه در هلسینکی فنلاند دیدار کردند.

برخی از مسائلی که در ابتدای این نشست و در جمع خبرنگاران مطرح شد به شرح زیر است:

در مورد مسائل هسته ای: ترامپ به پوتین اظهار داشت که امیدوار است در مورد مسائل هسته ای با یکدیگر گفت وگو کنند. وی افزود که این دو کشور دارای 90 درصد از سلاح های هسته ای و دو ابر قدرت هسته ای هستند و خوب نیست که بین دو کشور اختلافی وجود داشته باشد.

در مورد جام جهانی: رییس جمهوری آمریکا میزبانی خوب از مسابقات جام جهانی را به همتای روس خود تبریک گفت.

در مورد روابط دو طرفه: ترامپ به پوتین اظهار داشت که ما فرصت خوبی برای برقراری ارتباطات دو طرفه به دست آورده ایم، روابط ما در سال های گذشته چندان خوب نبوده است اما من فکر می کنم که در نهایت به رابطه ای فوق العاده خواهیم رسید.

در مورد مسائل مورد بحث: رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که با همتای روس خود در مورد تمامی مسائل از نظامی، موشکی، هسته ای تا چین گفت وگو خواهند کرد.

ترامپ در جمع خبرنگاران و پیش از آغاز نشست پشت درهای بسته با پوتین گفت: همراه شدن با روسیه موضوع بدی نیست بلکه موضوع خوبی است.

کد خبر: 961836

وب گردی

وب گردی