دانشگاه آزاد اسلامی توانایی حل مسائل نظام را دارد

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با تکیه بر جوانان و استادان انقلابی، در حل مسائل و مشکلات نظام اثرگذار باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خدیوی در آیین تکریم و معارفه روسای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ایمان سه متعلق دارد، افزود: ایمان به خداوند متعال، آخرت و عالم غیب، ایمان به خود و ایمان به مومنان متعلقات ایمان هستند. امام راحل به خدا، خودش، مومنین و مردم ایمان داشت. اگر در هریک از این تعلقات لغزشی ایجاد شود نمی‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

خدیوی خاطرنشان کرد: به عنوان طلبه‌ای در دانشگاه نسبت به دانشگاه، باورها، تمدن و هویت خود ایمان داریم. به دانشگاه آزاد اسلامی ایمان داریم، این دانشگاه می‌تواند مسائل نظام را حل و به جوان‌های انقلابی تکیه کند، می‌تواند به استادان انقلابی باور داشته باشد و به وسیله آنان بهترین اکتشافات و اختراعات را انجام دهد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با پول متبرک امام راحل راه اندازی شده است، گفت: ذی‌نفعان دانشگاه آزاد اسلامی، مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.

خدیوی ابراز امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی پیشرو باشد چون مولود انقلاب اسلامی بوده و امکاناتش مردمی‌ است و وابستگی به غیر ندارد.

202

کد خبر: 961888

وب گردی

وب گردی