اساتید بسیجی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه ها تلاش کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حفظ و تقویت ارتباط مستقیم دانشگاهیان با مسیر انقلاب اسلامی باید مورد توجه بسیج اساتید باشد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید واحد تهران شمال ضمن تبیین اهداف بسیج اساتید در دانشگاه ها، تقویت شجره طیبه بسیج را به معنای تقویت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر اقشار مختلف بسیج در دانشگاه تقویت شود نظام و انقلاب تقویت شده است .

هاشمی ضمن تشریح سیر تکوین بسیج، افزود : اقشار مختلف بسیج از اول انقلاب تاکنون مبنای اولویت آنها نیاز انقلاب ، نظام و کشور بوده است لذا باید تلاش کنیم بین فلسفه وجودی کانون های بسیج و عملکرد آن رابطه وجود داشته باشد و چنانچه بین رسالت و انتظارات با عملکرد ها فاصله وجود داشته باشد به همان میزان در دستیابی به اهداف ضعف خواهیم داشت.

هاشمی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: بسیج اساتید در هیچ جناحی هضم نمی شود و نخواهد شد و حیطه بسیج به اندازه انقلاب اسلامی گسترده است لذا از اساتید انقلابی انتظار می رود برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه با دغدغه و جدیت ورود کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های دکتر کیانوش فتحی واجارگاه در زمان تصدی مسئولیت بسیج استادان واحد تهران شمال، دکتر مجتبی معظمی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید واحد تهران شمال معرفی شد.

202

کد خبر: 961918

وب گردی

وب گردی