با حکم دادستانی "دراکولا" پلمب شد

ساعتی پیش پاساژ فرسوده و نا ایمن دراکولا؛ در خیابان لبافی نژاد به منظور پیش گیری از بروز حادثه و خطرات جانی و مالی با حکم دادستانی توسط شهرداری منطقه 11 پلمپ شد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با اشاره به هشدارهای متعددی که به مالک و کسبه پاساژ فرسوده و خطرناک دراکولا طی ماه های گذشته داده شده؛ از پلمپ این ساختمان خبر داد.

آبادیان در این باره گفت: پس از پیگیری های بسیار که در راستای رفع خطر از ساختمان های نا ایمن مرکز شهر انجام شد؛ با دستور و حکم مرجع قضایی به منظور پیش گیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار ناشی از فرسودگی ساختمان و به خطر افتادن جان و مال کسبه و کارگران ، پاساژ دراکولا پلمپ شد.

به گفته شهردار منطقه 11 حکم مرجع قضایی چندی پیش به مالک و کسبه پاساژ ابلاغ و طی همکاهنگی های لازم با کلانتری ،شورای تامین استان،آتش نشانی و مرجع قضایی ، پلمپ ساختمان انجام شد.

ساختمان معروف به دراکولا از شاخص ترین ساختمان های نا ایمن به نام « پاساژافراسیابی موسوم به دراکولا » واقع در خیابان لبافی نژاد کوچه مهرداد واقع شده که به دلیل عدم ایستایی و ناپایداری بر اساس دستور معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 مبتنی بر همکاری نیروی انتظامی با شهرداری جهت پلمپ واحدهای ساختمان مزبور اقدام شد.

700

کد خبر: 961925

وب گردی

وب گردی