ضبط «برنده باش» درهاله ای از ابهام/ ساخت دکور همچنان ادامه دارد

زمان ضبط برنامه «برنده باش» هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، «برنده‌باش» عنوان مسابقه جدیدی است که رسانه ملی در زمانه رونق بازار اپلیکیشن‌ها از این فضا عقب نمانده و بازی را برپایه ارتقاء اطلاعات عمومی افراد ایجاد کرده است.

هدف پیوست تلویزیونی بازی برپایه اطلاعات عمومی به افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی مخاطبان کمک می‌کند. در این اپلیکشن هم مردم می‌توانند لحظات مفرحی را سپری کنند و هم اطلاعاتشان تکمیل شود.

با این حال ساخت دکور این برنامه همچنان تمام نشده است و زمان ضبط مسابقه مشخص نشده است.مدیر روابط عمومی برنامه «برنده باش» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز این خبر را تایید کرد و گفت: در حال حاضر مراحل پایانی ساخت دکور را پشت سرمی گذاریم و هنوز زمان ضبط برنامه مشخص نشده است.

باید دید تا چند روز آینده ساخت دکور برنامه به اتمام می رسد تا این مسابقه از تلویزیون پخش شود یا نه!

تهیه‌کنندگی «برنده باش» برعهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است. دو تهیه‌کننده‌ای که بنیانگذار و طراح اصلی برنامه پرمخاطب «دورهمی» هستند. این دو تهیه‌کننده پس از انتخاب مهران مدیری برای برنامه‌ای مانند «دورهمی»، این بار قرار است همراه با محمدرضا گلزار تولید مسابقه‌ای خاص و متفاوت را آغاز کنند. «برنده باش» قرار است پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه سه سیما برود.

501

کد خبر: 961932

وب گردی

وب گردی