باید دولت را در حل مشکلات یاری دهیم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان انقلاب دشمنی خود را به حد اعلا رسانده‌اند به همین خاطر حل مشکلات کشور نیازمند تعامل و هم‌افزایی وسیع نهادهای حاکمیتی است؛ پس باید دولت را در حل مشکلات یاری دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست مدیران بسیج کارگری سراسر کشور که صبح امروز سه‌شنبه 26 تیرماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به آمادگی ظرفیت عظیم بسیج برای یاری رساندن به دولت اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات متعددی روبه‌رو است و دشمنان انقلاب هم دشمنی خود را به حد اعلا رسانده‌اند به همین خاطر حل مشکلات کشور نیازمند تعامل و هم‌افزایی وسیع نهادهای حاکمیتی است؛ پس باید دولت را در حل مشکلات یاری دهیم.

وی افزود: بسیج به عنوان یک سازمان گسترده با ظرفیت‌های عظیم علمی، پژوهشی، اجرایی، فرهنگی و اجتماعی آماده کمک به دولت است؛ اعتقاد داریم که باید به دولت کمک کنیم تا بتواند کارآمدی خود را افزایش دهد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج ثابت کرده که می‌تواند با یک واحد پول کاری با ارزش ده واحد پول انجام دهد و آخرین نمونه این عملکرد بسیج را هم می‌توان در ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه دید.

وی با اشاره تجربه خوب بسیج در زمینه تنظیم بازار، بیان داشت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد و من امیدوارم که دولت از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

302

کد خبر: 961982

وب گردی

وب گردی