انتصاب  قهرمان کشتی نوجوان جهان به عنوان مرزیار افتخاری

قهرمان کشتی نوجوانان جهان در کرواسی، از طرف فرمانده مرزبانی کشور به عنوان مرزیار افتخاری منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس، "علیرضا عبدالهی" فرزند یکی از مرزبانان که مدت 6 سال کشتی را زیر نظر مربیانی چون "صادق گودرزی" قهرمان المپیک، "تقی اکبر نژاد و هادی داداشی"در تهران دنبال می‌کند و توانسته در این مدت، نام خود را در محافل آسیایی و جهانی بر سر زبان‌ها جاری کند.

عبدالهی در راه قهرمانی، افتخارات خوبی برای کشور به ارمغان آورده به گونه ای که وی در آخرین مسابقه قهرمانی کشتی نوجوانان جهان در وزن 92 کیلوگرم پس از شکست دادن رقبای آمریکایی و ترکیه‌ای، با ایستادن بر سکوی نخست این رقابت‌ها در کشور کرواسی، در مصاحبه با یکی از خبرنگاران حاضر در مسابقات، مدال طلای قهرمانی جهان خود را به شهدای مرزبانی و مرزبانان غیور و دلاور جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد و با افتخار از اینکه پدر او یک مرزبان است، سخن گفت.

قدردان ورزشکاران و قهرمانان کشور هستیم

سردار "قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی ناجا با دعوت از این قهرمان کشور و جهان به ستاد مرزبانی ناجا، از وی و سایر قهرمانان ملی که در میدان ورزش، پرچم مقدس ایران را که مزین به نام "الله" است را بر افراشته اند، قدردانی و تشکر کرد.

فرمانده مرزبانی کشور در این دیدار گفت: بایستی قدر قهرمانان ملی کشور را بدانیم و عاقبت به خیری و توفیق روزافزون را برای ایشان از خداوند خواستار باشیم.

وی افزود: کشور ما، قهرمانان زیادی همچون ورزشکاران در مرزها دارد که با از جان گذشتگی، از مرزهای پهناور جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند که ما قدردان آنها نیر هستیم.

فرمانده مرزبانی کشور خطاب به قهرمان کشتی نوجوانان جهان ادامه داد: با توجه به حرکت ارزشمند شما در مسابقات جهانی کشتی و تقدیم مدال با ارزش این رقابت‌ها به شهدای گرانقدر مرزبانی و مرزبانان، ما نیز با قدردانی از این حرکت عظیم، شما را به عنوان مرزیار افتخاری مرزبانی ناجا منصوب می‌کنیم تا در مسیر قهرمانان مرزبانی باشید و از این افتخار پاسداری کنید.

سردار رضایی در خاتمه گفت: سلام من را به قهرمانان پیشکسوت کشتی و سایر ورزشکاران که با روحیه انقلابی و ولایی می‌درخشند، برسانید.

700

کد خبر: 962015

وب گردی

وب گردی