رییس جدید دانشگاه آزاد واحد مسجد سلیمان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان با حضور دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در سالن جلسات  این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز: حجت الاسلام دکتر فرج اله براتی دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در این مراسم که باحضور جمعی از مسئولان محلی و شهری برگزار شده بود با اشاره به جایگاه علم در دین مبین اسلام گفت: دین و علم در کنار همدیگر، موجب توسعه و پویایی کشور می شود .

وی یکی از ویژگی های انسان با کرامت را تخصص و ایدئولوژی دانست و گفت: تاسیس و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت انسانهای با کرامت در کشور بوده است.

دکتر براتی افزود: حضور دکتر ولایتی به عنوان رییس هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی جهش و حرکت دانشگاه را به سوی دانشگاهی علمی و دینی افزایش داده است .

وی در ادامه سخنان خود به آثار و برکات حضور دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و فرهنگی کشور بویژه در شهرهای کوچک اشاره و تصریح کرد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود، امروز خیل جوانان مشتاق به تحصیل به سوی کشورهای دیگر سرازیر می شدند که این امر علاوه بر خروج ارز از کشور موجب تبعات منفی زیاد فرهنگی و اجتماعی می شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ، به وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته و تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: هنوز نتوانسته ایم این تجهیزات ، خدمات و آثار گسترده را خوب به مردم معرفی کنیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهرستان مسجد سلیمان را یکی از مهمترین شهرهای استان خوزستان دانست و گفت : منابع عظیم طبیعی، نیروی انسانی جوان و با انگیزه و همچنین حضور شرکتها و پالایشگاههای بزرگ نفتی و پتروشیمی در این شهرنه تنها زمینه فعالیتهای علمی و تخصصی را افزایش می دهد بلکه بستر مناسبی برای حضور پررنگ شرکتهای اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

دکتر براتی افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، ارتقای فرهنگی و علمی،استفاده از جوانان در مدیریت های مختلف دانشگاهی ،افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها،توجه به مسایل رفاهی، ارتقای ارتباط با صنایع و ارگانها به منظور رفع مشکلات و چالش های شهری، آمایش رشته ها و تجاری سازی و تولید محصول را از جمله خواسته های خود از رییس جدید واحد مسجد سلیمان خواند.

حجت الاسلام علی عطایی نسب رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه کرامت ، به بیان ارزش و منزلت حضرت معصومه(س) نزد ائمه اطهار(ع) و علما پرداخت.

وی با بیان این مطلب که کار برای خدا خستگی ندارد و آثار و برکات این کار تا ابد باقی خواهد ماندگفت: پست و سمت ها هیچوقت برای کسی نخواهد ماند، ولی هر زحمتی برای خداوند بدون اجر نخواهد ماند.

دکتر علیرضا حیدریی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای دوساله این دانشگاه، به اهمیت حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با پتانسیل های گسترده خود نقش مهمی را در ارتقای علمی ، فرهنگی و اجتماعی شهر داشته است .

دکتر علی یار حسینی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان نیز در سخنانی کوتاهی به جایگاه و موقعیت دانشگاه آزاد اسلامی در این شهر اشاره کردو خواستار همکاری و همدلی و حرکت جهادی کلیه مسولان شهری و استانی در ارتقای بیشتر این واحد دانشگاهی شد .

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر علیرضا حیدریی به عنوان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان تقدیر و حکم انتصاب دکتر علی یار حسینی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی اعطا شد.

کد خبر: 962023

وب گردی

وب گردی