آمار فروش فیلم های سینمایی/ «هزارپا» در جیب مَردم

فیلم سینمایی «هزارپا» همچنان در صدر فروش هفتگی قراردارد و این فیلم توانسته رکورد فروش را بزند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم های کمدی همچنان در صدر فروش هفتگی قرار دارند و «هزارپا» با فروش 6 میلیارد و 600 میلیون تومان رکورد فروش را جا‌به‌جا کرده است.

پیش بینی می شود که این فیلم در مدت زمان قراردادش موفق شود رکورد فروش در سینما را هم جا‌به‌جا کند و به خود اختصاص دهد.

**دشمن زن

فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی هفته جاری توانسته در گیشه سینما 2 میلیارد و 40 میلیون تومان در مجموع 5 هفته فروش داشته باشد.

سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و با حضور امیرحسین آرمان و سیروس همتی از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده اند.

فیلم روایت کننده فردی است که خود را دشمن جنس زن معرفی می کند؛ اما پس از مدتی مدافع سرسخت حقوق زنان می شود.

**هزارپا

اولین ساخته کمدی ابوالحسن داوودی بعد از 15 سال در هفته نخست بهترین آمار فروش را داشته و پیش بینی می شود این فیلم رکورد فروش را در قرارداد اکران خود بزند.

این فیلم در دو هفته 6 میلیارد و 660 میلیون تومان فروش داشته است و 100 سالن سینمایی «هزارپا» را به نمایش درآورده اند.

رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدى ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانى، محمد نادری، حسین سلیمانی، شهین تسلیمى، حمید رضا فلاحی، بهرام ابراهیمى

دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.

**دلم می خواد

فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا و تهیه کنندگی علی تقی پور در هفته جاری 1میلیارد و 244 میلیون تومان در مجموع 5 هفته اکران فروش داشته باشد.

بازیگران این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چیان، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی هستند.

این فیلم درباره نویسنده ای به نام بهرام فرزانه است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

**به وقت خماری

فیلم سینمایی «به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در هفته سوم اکران 607 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم سینمایی کمدی اجتماعی است.

اسامی بازیگران کامل «به وقت خماری» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر، شیرین یزدان‌بخش و همراه با هنرمند خردسال آرمین جداخانی.

**دارکوب

دارکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو‌در‌رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌ است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده‌است فرزندش (باران/گلی) مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

مهناز افشار، امین حیایی، جمشید هاشم پور، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، شادی کرم‌رودی، نگار عابدی، طوفان مهردادیان

آتیه جاوید، ندا عقیقی

این فیلم تا پایان هفته سوم 895 میلیون تومان فروش داشته است.

**خاله قورباغه

فیلم «خاله قورباغه» از هفتم اسفند ۹۵ در دکورهای مستقر در پلاتوی بنیاد سینمایی فارابی با طراحی‌های مجید لیلاجی و اجرای میرنظام الدین مدنی، طی ١١٠ روز توسط محمد رسولی فیلمبرداری شد.

فیلمنامه این فیلم توسط فرشته طائرپور با همکاری افشین هاشمی نوشته شده و تولید آن از نیمه دوم سال ٩۴ تا بهار ۹۶ با مدیریت و برنامه‌ریزی سیداحمد ساکت انجام شده است.

صداپیشگان، خانومها: شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی/ آقایون: علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی، شهراد بانکی و ... افشین هاشمی/ راوی و خواننده: غزل شاکری

این فیلم با گذشت 3 هفته 557 میلیون و 628 هزار تومان فروش داشته است.

**مرداد

فیلم سینمایی «مرداد» روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام‌های «امیر» و «رویا» است که پس از سالها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی شده اند که این جریانات دستمایه هسته اصلی داستان هستند و در خلاصه داستان آن آمده، «چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی».

محمدرضا فروتن و رعنا آزادی ور ، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل زاده، عاطفه للهی ، نیلوفر مولایی با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی ، ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده اند.

این فیلم در هفته 3 اکران پایین ترین فروش را داشته است و در مجموع 47 میلیون و 770 هزار تومان فروش داشته است.

501

کد خبر: 962068

وب گردی

وب گردی