آسرایی: مدیران لایق به تولید ملی کمک می کنند/ آلبوم جدیدم پس از 4 سال منتشر می شود

خواننده قطعه «عشق یعنی» گفت: آلبوم جدیدم بعد از محرم و صفر و پس از 4 سال منتشر می شود.

فریدون آسرایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز گفت: «بعد از حدود چهار سال آلبوم جدید من در حال آماده سازی است و به زودی تولید و عرضه می‌شود. تمام کارهای آلبوم انجام شده، ملودی‌ها انتخاب شده و به زودی با کمک چند تنظیم کننده کارها پیش می‌رود؛ اما نام این آلبوم هنوز مشخص نیست.»

وی افزود:« اینطور به من اعلام کردند که بعد از محرم و صفر این آلبوم وارد بازار می‌شود، تمام قطعات این آلبوم جدید هستند و ترانه سراهای مختلفی در این آلبوم حضور دارند»

خواننده پاپ کشورمان در مورد برنامه کنسرت‌هایش گفت:«قرار بود که صبر کنم تا آلبوم جدیدم رونمایی شود و بعد کنسرت اجرا کنم؛ ولی صحبت‌هایی شده که شاید در مرداد یا شهریور در تهران کنسرت داشته باشم. البته برنامه کنسرتم در شهرستان‌ها قطعی‌تر است»

فریدون آسرایی در رابطه تشویق مردم برای حمایت از تولیدات ملی افزود: « به نظرم مردم در خرید محصولات مختلف، بیشتر از کالاهای خارجی و خوش‌نام استقبال می‌کنند و این استقبال به خاطر کیفیت بهتر این محصولات است. برخی از محصولات داخلی و خارجی اصلاً قابل مقایسه نیستند و به همین دلیل مردم بیشتر ترجیح می‌دهند که محصولات برند و خارجی تهیه کنند.»

آسرایی ادامه داد: «در مورد پوشاک و لباس هم طراحان خوبی داریم که پوشاک خوبی تولید و عرضه می‌کنند؛ با این حال باید در این مورد بیشتر اطلاع رسانی شود و این محصولات بیشتر در عرصه‌ی رقابت با همتایان خود باشند. من در این موضوع اهمیت حضور مدیران لایق و کارآمد را بسیار پر رنگ می‌بینم»

501

کد خبر: 962077

وب گردی

وب گردی