ارتباط فارغ‌التحصیلان با دانشگاه باید ادامه داشته باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جشن دانش‌آموختگی دانشکده شیمی دارویی بر لزوم ارتباط فارغ‌التحصیلان با دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در مراسم دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ورودی 93 دانشکده شیمی‌دارویی بر لزوم حفظ ارتباط فارغ‌التحصیلان با دانشگاه تاکید کرد.


ابطحی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات والدین ایشان و آرزوی موفقیت در مقاطع بالاتر از دانش‌آموختگان خواست تا با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود به مسولان در ارتقا و تقویت مراکز توسعه آموزش کمک کنند.
دکتر مهناز قمی، رئیس دانشکده شیمی‌ دارویی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت دانشکده بعد از تجمیع واحدهای علوم پزشکی و توفیقات به‌دست‌آمده، این جشن را شروعی دوباره برای فارغ التحصیلان در مقاطع بالاتر دانست.
در پایان مراسم که در سالن همایش بیمارستان فرهیختگان با حضور والدین و مسولان برگزار شد، پس از اهدای لوح و تندیس به فارغ‌التحصیلان، سوگندنامه توسط دکتر علی پیکری از استادان برجسته رشته شیمی قرائت شد.

202

کد خبر: 962084

وب گردی

وب گردی