«متن و حاشیه» دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت

متن تا حاشیه اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بسته خبری گروه دانشگاه ایسکانیوز است که در پایان هر هفته منتشر می‌شود.

گزارش پیش رو منتخب اخبار و حواشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در این هفته است که توسط گروه دانشگاه ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران) تهیه شده است.

دانشگاه تکانی از نوع تابستانه اش!

چند لحظه چشمانتان را ببندید و به روزهای پایانی اسفند ماه فکر کنید، به تکاپوی مردم برای خرید، انتظار کشیدن برای سال نو، به خانه تکانی. نه؛ اصلا نمی خواهم نگرانتان کنم، تا خانه تکانی ها 7-8 ماهی فرصت دارید که استراحت کنید. فقط خواستم یادآوری کنم در زمان استراحت شما، دانشگاه ها خانه تکانی می کنند، تا سال تحصیلی جدید را در محیطی مناسب و تمیز آغاز کنید.(عکس از واحد تهران غرب)

زمانی که خط 11 فعال می شود!

راست و دروغش را نمی دانیم اما آن طور که ما با خبر شدیم رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، به دانشکده فنی مهندسی 1 (علامه طباطبایی) این دانشگاه انتقال داده شده است. دانشجویان از این اوضاع ناراضی هستند. یکی از این دنشجویان می گوید: «یک مدیر گروه در یک دانشکده و دیگری در دانشکده ای دیگر است. طبیعتا اگر کسی هم زمان با این دو نفر کاری داشته باشید، لازم است کل دانشگاه را دور بزنید.» وی معتقد است، ای کاش کل رشته ها را تنتقال می دادند با حداقل یک ون برای رفت و آمد این مسیر در نظر می گرفتند. طبیعتا هر انتقالی بدون علت صورت نگرفته است، ما که جزئیات این انتقال بی خبریم، بی زحمت ما را هم در جریان بگذارید.

خوب های دانشگاه

خوب های این هفته دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر ورزشی هستند که موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی شده اند. دانشجوی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مدال طلای پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا را به دست آورد. همچنین در 26 تیرماه، شایان عفیفی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در کشور هندوستان به مدال نقره دست یافت.

محمد هادی ساروی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشکده سما واحدآیت‌الله آملی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا- (هند2018) با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا کسب کرد. همچنین امیرحسین خونساری دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مدال طلای مسابقات جام جهانی نوجوانان کشتی فرنگی در کشور کرواسی را از آن خود کرد. فاطمه جزینی دانش‌آموز سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر نیز توانست مدال نقره ووشوی جوانان جهان را کسب کند.

رضا بیرانوند دانشجوی رشته تربیت بدنی سما واحد بروجرد ر نخستین دوره مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور در دسته 105 کیلو، عنوان نخست مسابقات و فنی‌ترین وزنه‌بردار دانشجویان کشور را از آن خود کرد.

از طرفی دیگر، هدی مارانی دانشجوی کارشناسی ارشد مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر موفق به طراحی و تولید دستگاه کارت‌خوانی شده که کاربر آن می‌تواند با استفاده از ویژگی اثرانگشت خود به حساب بانکی متصل و از آن برداشت کند. همچنین امیرحسین مقدس دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، سیستم کنترل سرمایش خورشیدی این واحد دانشگاهی را بهینه‌سازی کرد.

انتصاب های این هفته

در روز چهارشنبه 27 تیرماه، عبدالمحمد افروغ به عنوان سرپرست جدید واحد دشتستان معرفی شد. وی دارای مدرک دکتری حقوق با گرایش جزا و جزم شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم است.

همچنین در روز چهارشنبه، دکتر علی یار حسینی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان معرفی شد. وی در گذشته در مدت زمانی کوتاه سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان را بر عهده داشت.

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه 25 تیرماه، در حکمی سید عبدالله میرغیاثی را به عنوان سرپرست واحد پرند منصوب کرد. وی دارای مدرک دکتری فلسفه و حکمت اسلامی است.

آن هایی که از میانمان رفتند...

در هفته گذشته، رضا گودرزی سرخی دانشجوی گرامی رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در هفته گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد. همچنین مرحوم فرامرز تاجیک خاوه، از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا-ورامین جان خود را از دست داد. دکتر مهناز نازلیان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در هفته گذشته آسمانی شد. روحشان شاد و یادشان گرامی...

201

کد خبر: 962104

وب گردی

وب گردی