تغییر استانداردهای ناظر بر فرودگاه پیام با تغییر کاربری فرودگاه‌

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه پیام گفت: تغییر کاربری فرودگاه پیام، همه استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رحمت‌الله مه‌آبادی، ‌در راس هیأتی از مدیران ‌شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد.

این هیات از ترمینال مسافری‌، سطح پروازی باند، پروژه آسفالت‌ریزی باند، فضای استریپ پروازی، سطوح اپرون فرودگاه، تجهیزات روشنایی اپرون، محل پارک پوزیشن هواپیما، تجهیزات اطفا حریق فرودگاه و ساختمان ایمنی زمینی و آتش نشانی بازدید به عمل آورد‌‌.

مه‌آبادی در این بازدید بیان کرد: در این جلسه اخبار و اطلاعات‌ خوبی را شنیدیم و امیدوارم که برنامه‌های فرودگاه بین المللی پیام به سرعت اجرا شود زیرا مسافری شدن این فرودگاه یک رویداد بزرگ است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: مجموعه فرودگاه پیام با پذیرش پروژه مسافری کردن فرودگاه در واقع به نفع مردم قدم بر می‌دارد زیرا این امر مستلزم سرمایه‌گذاری بالا، پذیرش مشکلات متعدد و مسولیت پذیری فراوان است.

او درباره استانداردهای مسافری شدن فرودگاه پیام گفت: قطعاً تغییر کاربری فرودگاه همه استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد؛ همچنین با این تغییر باید در جهت ایمنی پروازها، استاندارهای ایکائو مو به مو لحاظ شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی پیام، افزود: سرعت انجام کارها، ایجاد زیرساخت‌ها و اصلاحات صورت گرفته که توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده بود‌ تحسین برانگیز است و امیدواریم این توان مدیریتی بعد از مسافری شدن نیز ادامه یابد.

402

کد خبر: 962198

وب گردی

وب گردی